Με την υπερψήφιση αργά χθες το βράδυ στη Βουλή του κυβερνητικού πολυνομοσχεδίου, ολοκληρώθηκε και η ριζικότερη μέχρι σήμερα παρέμβαση στην αγορά των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, από την οποία οι υφιστάμενοι παραγωγοί θα έχουν σημαντικές απώλειες, αλλά το αρμόδιο ΥΠΕΚΑ ευελπιστεί ότι θα εξυγιάνει τον ειδικό λογαριασμό ΑΠΕ του ΛΑΓΗΕ και θα ομαλοποιηθεί η αγορά.
Μετά από πολλές, έντονες και μερικές φορές αλληλοσυγκρουόμενες παρεμβάσεις βουλευτών όλων των κομμάτων, συμπολίτευσης και αντιπολίτευσης, ο υπουργός Γιάννης Μανιάτης, κατά τη διαδικασία συζήτησης στην Ολομέλεια, έφερε ορισμένες τελικές αλλαγές στο λεγόμενο new deal. (New Deal: Στο 11% το κούρεμα για αγροτικά φωτοβολταϊκά, 16% για στέγες - όλο το τελικό νομοσχέδιο)
Οι βασικές αλλαγές επί του κειμένου που κατετέθη την Παρασκευή το βράδυ στη Βουλή είναι οι εξής:
· Η παράταση των συμβάσεων για τους παραγωγούς ΑΠΕ γίνονται από 5 χρόνια που προβλεπόταν στο αρχικό σχέδιο, 7 χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι για όσους παραγωγούς αποδεχθούν (εκόντες άκοντες) το new deal, ο χρόνος ισχύος της σύμβασής τους θα είναι 27 χρόνια. Μέχρι τη συμπλήρωση 20 χρόνων με τις νέες μειωμένες ταρίφες και για τα υπόλοιπα 7 χρόνια με ειδική μειωμένη τιμή.
· Βελτιώθηκαν ακόμα περισσότερο τα πράγματα για τις ταρίφες των αγροτικών φωτοβολταϊκών και μονάδων συμπαραγωγής. Συγκεκριμένα, ορίστηκε μια οριζόντια μείωση 12% σε σχέση με εκείνη που έχει κλειδώσει ο κάθε ένας αγρότης για σταθμούς ισχύος έως και 100 kW, και για ανώτατο όριο συνολικής ισχύος έως και 100 kW ανά επαγγελματία αγρότη.
· Κατ΄εξαίρεση, επιτρέπεται πλέον η μεταβίβαση σταθμού που ανήκει σε κατ’ επάγγελμα αγρότη, αλλά μόνο σε άλλον κατ’ επάγγελμα αγρότη.
· Βελτιώνονται οι πίνακες με τις νέες ταρίφες για τα φωτοβολταϊκά που είναι εγκατεστημένα σε μη Διασυνδεδεμένα Νησιά.
Στη Βουλή διατυπώθηκαν, τέλος, από κυβερνητικά χείλη, διαβεβαιώσεις ότι θα θεσμοθετηθεί ο συμψηφισμός ανάμεσα στον ΦΠΑ που οφείλουν οι παραγωγοί ΑΠΕ και στις οφειλές που έχει ο ΛΑΓΗΕ προς τους παραγωγούς.
Κατά τα λοιπά, ισχύουν όσα περιλαμβάνονται στο αρχικό κείμενο, με κύκλους του ΥΠΕΚΑ να υποστηρίζουν ότι το κούρεμα του New Deal "προσγειώνει" τον εσωτερικό βαθμό απόδοσης (IRR) όλων των τεχνολογιών ΑΠΕ - τόσο των φωτοβολταϊκών όσο και αιολικών, κλπ- στα επίπεδα μεταξύ 12%-15% (με την πλειοψηφία να βρίσκεται στο 13,5%), πιο κοντά δηλαδή στα μέσα ευρωπαϊκά επίπεδα.
Παρότι είχε αναγγελθεί, δεν παρουσιάστηκαν στη Βουλή οι δεσμεύσεις που φέρονται να έχουν αναλάβει οι τράπεζες προς το ΥΠΕΚΑ για συγκεκριμένα αντισταθμιστικά οφέλη και διευκολύνσεις που πρόκειται να προσφέρουν.
----------
Διαβάστε εδω όλες τις νομοτεχνικές βελτιώσεις που προστέθηκαν στο κείμενο του νομοσχεδίου, όπως αναρτήθηκαν στο energypress.gr
πηγη energypress.gr
Εφαγα 41% μειωση παρκο 2011,με επιδοτηση 56000 ευρω στα 400000 ευρω.πιστωτικο δε κοβω.δεν δεχομαι τον φασιστικο νομο.ας κανουν οτι θελουν..
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυναδελφοι αν δεχτουμε τωρα θα ξαναρθουν σε 2 χρονια και θα κοψουν αλλο ενα 20-30-40%..και για να μην ξεχνιομαστε,θα τα πουμε στις εκλογες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ με τον Kostas Kriti.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μεταφορά στο νέο καθεστώς, γίνεται αυτόματα ή πρέπει οι επενδυτές από πάρκα και στέγες να υπογράψουν νέο συμβόλαιο; Πως θα γίνει η διαδικασία; Οι μειωμένες τιμές ισχύουν από 1/1/2014 ή από την ψήφιση του νομοσχεδίου;
Επειδή στο άρθρο πιο πάνω λέει για επέκταση της σύμβασης από 20 στα 27 χρόνια, εγώ που έχω στη στέγη και είναι για 25 χρόνια, θα πάει στα 32, με τιμή κιλοβατώρας τα 9 λεπτά για τα επόμενα 7 χρόνια;
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Διαγραφήκύριε Αία, καλημέρα σας....
ΔιαγραφήΠαρακαλώ; Ξέρεις πότε συνδέθηκα, τι μείωση είχα και πόσα πλήρωσα για την εγκατάσταση;
ΔιαγραφήΑν ξέρεις να απαντήσεις στις ερωτήσεις που έθεσα, καλώς... αν είναι απλά να γράφεις κάτι νομίζοντας ότι είπες την εξυπνάδα σου, παρακαλώ προσπέρασε, γιατί δεν έχω όρεξη!
Τελικά το πιστωτικό του 13 θα είναι 20% για τα κατοστάρια η από 34% και πάνω όπως έλεγε το προχθεσινό σχέδιο νόμου?
ΑπάντησηΔιαγραφήτο πολίτευμα της ελλάς είναι φασιστική χούντα όσον αφορά τη νομοθεσία και δημοκρατική όσον αφορά τα σχόλια ακόμα βέβαια δεν έχουν απαγόρευση τη συνάθροιση 2 και πάνω όμως για 500 ;αυτα κάνουν και φέρεται η χρυσή αυγή μπροστά τους αρνάκι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΣΕ ΡΕ ΦΙΛΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ !!!! ΑΙΝΤΕ ΣΤΗΝ ΦΩΛΙΑ ΣΑΣ !!!!!!!!!!!!!!!!
ΔιαγραφήΕπειδή μας έχεις πρήξει με τις εξυπνάδες σου, παρακαλώ να μου απαντήσεις αν πρέπει να βγάλω "τσιμουδιά για στέγη".
Διαγραφή"Εξασφαλισμένη τιμή 0.495€/Kwh" και σύνδεση Α' τρίμηνο 2013. Νέα τιμή 0,295. Κάνε υπολογισμούς και αν βγάλεις μείωση μικρότερη απο 40% να μου το πεις για να χαρώ.
Τελικά κατάφεραν να μεταφέρουν τη φαγωμάρα μεταξύ μας. Αυτή είναι η πετυχημένη πολιτική.
δεν χρειαζεται απαντηση για τον Αια ............
Διαγραφήνα τον προσεχετε .........
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Διαγραφήέχουμε και τα υπαλληλακια των φασιστών με χαμηλό IQ που δεν καταλαβαίνουν τι γράφουμε.φασίστες πασοκ και νδ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ περι αυτογνωσιας λοιπον ο λογος σου, οκ !! ετσι το δεχομαι, δεν πειραζει, καποτε θα καταλαβεις, βιαση δεν θελει !!!
ΔιαγραφήΤι να καταλαβουμε ρε
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Διαγραφήφασιστοειδη υπαλληλακια έρχονται εκλογές θα κρυφτειτε στις φωλιές σας.πασοκ και νδ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Διαγραφήαίας το μύνημα σου στις 2:52 απευθύνεται σε μένα;
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Διαγραφήπου σκατα ειναι το τελικο νομοσχεδιο. στο site της βουλης εχουν ακομη αυτο με +15 % στους αγροτες και αλλες τιμες στον πινακα
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.energypress.gr/blogs/Odhgos-gia-na-xekatharisei-h-tholoyra-shetika-me-to-new-deal
ΑπάντησηΔιαγραφήΞαναλεω την προσωπκη μου αποψη. Να μην δεχτει κανεις να κοψει πιστωτικο τιμολογιο ,τι θα κανουν; Δεν δεχομαστε τον φασιατικο νομο.τι θα κανουν;; Αν δεχτουμε την μονομερη αλλαγη,εχουν δεδικασμενο σε 1-2-3 χρονια να μας ξαναπουν ξανα μειωση 20-30-40%.βλεπετε οτι εχουν μισος προς εμας.φαινετε ξεκαθαρα απο το υφος του νομοσχεδιου καθως και απο την ομαδα των δοσιλογων (φωτοβωλταικων) που τους ακολουθαει .τουλαχιστον να γινει μια αρχη με μερικους που δεν δεχονται το νομο..οι τραπεζες τι θα κανουν που δεν θα περνουν δοσεις.. Νομιζετε οτι θελουν να παρουν παλιοσιδερα;
ΑπάντησηΔιαγραφήφασιστοειδη υπαλληλακια θα τρεχεται και δε θα φτανεται το μάιο τα ίδια έκανε το φασιστικό μπατσοκ και το 12 δεν έπιασε τη βάση τώρα μαζί με τη φασιστική νδουλα πάλι δε θα πιάσουν βάση αρχής γενομένης από μάιο η ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ ΈΡΧΕΤΑΙ να το καταλάβετάι φασιστακια υπαλληλακια μπατσοκ και νδουλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπεκταση συμβολαιου 7 χρονια με 0,09 . ΔΗΛΑΔΗ αλλιως τι θα γινόταν ???? Μετα την συμβαση θα τα πεταξουμε στα σκουπιδια ? Δεν θελει η ΔΕΗ το ρευμα μας ? Δεν θα ξανακάνει συμβόλαιο με τις τρεχουσες τιμές ??
ΑπάντησηΔιαγραφήO Αρειος Παγος έχει ηδη αποφανθεί για τη νομιμότητα της αλλαγής των συμβάσεων....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπόσπασμα απο το νομικό τμήμα της βουλής :
«Με την ελευθερία των συμβάσεων, δεν συμβιβάζεται, καταρχήν,μεταγενέστερη επέμβαση του νομοθέτη,περιοριστική της ελευθερίας αυτής, εκτός από τις περιπτώσεις κατά τις οποίες η ελευθερία των συμβάσεων
προσβάλλει τα δικαιώματα των άλλων ή ασκείται κατά παραβίαση του Συντάγματος ή ενέχει προσβολή των χρηστών ηθών, καθώς επίσης και κατά τις
περιπτώσεις που ασκείται προς βλάβη της εθνικής οικονομίας»
Επομένως, νομοθετική ρύθμιση η οποία παρεμβαίνει σε συμβατική σχέση για λόγους προστασίας της εθνικής οικονομίας, εισάγοντας ακόμη και βλαπτική μεταβολή της για το ένα μέρος, συνιστά, κατά την ανωτέρω κρίση του Αρείου Πάγου, εξαιρετικό δίκαιο, το οποίο, όμως, δεν πρέπεινα παραβιάζει την αρχή της αναλογικότητας περιοριζόμενη στο όλως αναγκαίο μέτρο – ούτε τις αρχές της ισότητας και της ασφάλειας του δικαίου
(βλ. και ΣτΕ 3037/2008 Ολομ., 3047/2006, 1909/2001 και ΑΠ 4/1998 Ολομ.),και να λαμβάνει χώρα σε εύλογο χρόνο από τη σύναψη της σύμβασης.
Διδαγμα : Το κρατος εχει παντα το πανω χέρι. Γι αυτό αποφεύγεις να συναλλασεσαι μαζί του!.
Δεν ξερω αν θα δικαιοθουμε για την μονομερη αλλαγη της συμβασης, αλλα θελει ψαξημο το εξης:
Διαγραφήνα λαμβάνει χώρα σε εύλογο χρόνο από τη σύναψη της σύμβασης.
Επισης αυτο που βγαζει ματι ειναι η αναλογικοτητα η οποια δεν μπορει να στιριχτει σε καμια μελετη αφου ολες οι τελευταιες αλλαγες εγιναν στο ποδι.
Ευχομαι να κοινηθουμε ολοι συλογικα γιατι πλεον το αυριο ειναι αβεβαιο για ολους καουρεμενους και μη.
"το οποίο, όμως, δεν πρέπεινα παραβιάζει την αρχή της αναλογικότητας περιοριζόμενη στο όλως αναγκαίο μέτρο – ούτε τις αρχές της ισότητας και της ασφάλειας του δικαίου
Διαγραφή(βλ. και ΣτΕ 3037/2008 Ολομ., 3047/2006, 1909/2001 και ΑΠ 4/1998 Ολομ.),και να λαμβάνει χώρα σε εύλογο χρόνο από τη σύναψη της σύμβασης."
Υπάρχει καμία αναλογικότητα στον πίνακα με τις κατηγορίες και τις τιμές; Πόσο αξιόπιστη μπορεί να είναι η απόφαση του Άρειου Πάγου, όταν δεν υπάρχει αναλογικότητα και κάποιες κατηγορίες επενδυτών δεν πειράζονται καθόλου, άλλες λίγο και άλλες πολύ; Υπάρχει αναλογικότητα και δεν το ξέρω;
Καλά μόνο η σύμβαση του παππού που έχει βάλει πέντε πάνελα στην ταρατσα για να αυξησει την κουτσουρεμένη συνταξή του βλάπτει την εθνική οικονομία; Η συμβαση του μπομπολα που προβλέπει αυξηση των διοδίων σε ανυπαρκους δρόμους κανει καλό; http://www.naftemporiki.gr/story/763285/mix-xrusoxo%CE%90dis-oi-auksiseis-ton-diodion-problepontan-apo-tis-sumbaseis-tou-2007
ΔιαγραφήΗ σύμβαση με τη gazprom γιατι δεν την εσπαγαν μονομερως οι ίδιοι τενεκέδες του υπουργείου; Γιατι μήπως ήταν ανακατεμένος και έπρεπε να συμφωνήσει ο Κοπελούζος και ότι παντελονιάζει ο κοπελούζος κανει καλο στην εθνική οικονομία ενώ ότι βάζω εγω στη τσέπη μου τη βλάπτει;.
Και θα συνεχιζα να αναφερω περιπτώσεις συμβασεων με όλα τα διαπλεκόμενα μπουμπούκια λατσηδες μυτηλιναιοι βαρδινογιάννιδες μελισσανιδιδες κλπ που κανενας διεφθαρμένος δεν τόλμισε να διανοηθεί όχι να επιχειρήσει να σπάσει.
Οσο για το νομικό τμήμα της βουλής απλά επιβεβαιώνει και με το παραπάνω την έκθεση της ευρωπαικής ένωσης που αναφέρει οτι η Ελλάδα εχει τη χειρότερη σε ποιότητα δικαιοσύνη http://www.protothema.gr/world/article/362278/ee-teleutaia-i-elliniki-dikaiosuni-stin-poiotita-kai-apodotikotita-tou-sustimatos-/
Για να μη κουρασω άλλο θεωρώ ότι η υπόθεση θα φτασει στα ευρωπαϊκά δικαστήρια οπου πιστευω ότι τα δικαιωθούμε. Και θα δικαιωθούμε για ένα και μονο λόγο. Γιατί διαφορετική περίπτωση θα μπουν ιδεες και σε αλλους να σπάνε μονομερώς συμβασεις όχι μονο φ/β και έτσι αυτό που λέγεται δυτικός πολιτισμος, ενας πολιτισμός που βασίζεται πανω σε συγκεκριμένες αρχές και αξίες θα καταρρεύσει. Το πρωην οθωμανικό βιλαετι που μετεξελίχθηκε σε ψευδοκράτος με ευθύνη των ηγεσιών του και που μπήκε με πλαστα στοιχεία στην Ευρώπη εχει αποφασιστεί να παραμείνει στην ΕΕ και θα παραμεινει υποχρεωτικά με όρους ΕΕ. Αλλοι θα εξαφανιστούν
Μέχρι τότε τους μαυρίζουμε και όπου τους βρούμε μποσικους τους ξεφτιλίζουμε. Καλό επίσης θα είναι να βρίσκονται μονιμα αναρτημένα τα ονόματα όλων που ψήφισαν αυτό το νομοσχέδιο.
επειδη συχναζουν στις ιδιες φιλανθρωπικες οργανωσεις(μασονικες στοες),εχουν το ιδιο οραμα για την ελλαδα(να τη διαλυσουν),και τα ιδια συμφεροντα .οι δικαστες που αποφανθηκαν πως το χρηματιστηριο δεν ηταν σκανδαλο ειναι συννενοχοι.αλλη απορια?
ΔιαγραφήΦίλο του Ασημάκη σε κόβω εσένα που μπήκες με ένα τελείως άσχετο post να φοβίσεις τον κόσμο από το να ξεκινήσει προσφυγές που όσο και να αργήσουν να κριθούν θα κερδηθούν σίγουρα. Κακόψυχοι που εύχονται να πεθάνει o γάιδαρος του γείτονα. Καημένε.
ΔιαγραφήΤο μηνιαιο δελτιο λογαριασμου ΑΠΕ δεν ειναι υποχρεωμενοι εκ'του νομου να το αναρτουν καθε μηνα ή κανω λαθος; Τι εγινε αυτον τον μηνα και δεν εχει αναρτηθει ακομα; Μηπως το πλεονασμα ειναι μεγαλο αυτον τον μηνα και δεν θελαμε να το δειξουμε πριν το New Deal; Τι θα γινει με τις υποσχεσεις του Ασημακη για πληρωμες, μηπως ειναι παντελως αναξιοπιστος και πρεπει να εξαφανιστει; Ποσο ακομα θα μας βαζουν μεσα και θα το δεχομαστε αδιαμαρτυρητα, και θα χαιρομαστε οταν μας πετανε ενα κοκαλακι για να μην ψοφησουμε; Ποτε επιτελους θα οργανωθουμε ολοι μαζι να κινηθουμε ΟΛΟΙ μαζι για ενα θεμα που μας καιει ΟΛΟΥΣ ΤΑ ΧΡΩΣΤΟΥΜΕΝΑ; ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ ΑΜΕΣΗ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΩΡΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυριοι το νομοσχεδιο για τα φωτοβολταικα βγαζι ματι οτι ειναι αδικο..απλα στην Ελλαδα επικρατει ενα διεφθαρμενο καθεστως..ειναι ολοι μιλημενοι να βγαλουν λαδι το νομοσχεδιο..ειναι ΠΟΛΛΑ τα λεφτα..ελπιζω να με καταλαβενετε..μονο στα Ευρωπαικα δικαστηρια αν δικαιωθουμε..και βεβαια ξεκινηστε ολοι προεκλογικο αγωνα και αυτοι που κουρευτηκαν λιγο και αυτοι που κουρευτηκαν πολυ.γιατι αυτοι εδειξαν μισος και θα ξαναρθουν με μονομερη παλι αλλαγη συμβασεων..
ΑπάντησηΔιαγραφήagapiti sinaderfi me ta logia mas den vgeni pouthena . proxtes anevasa mia protasi kai mono enas eksipniakias me ironeftike kiolas. gia endiksi diamartirias na katevasoume gia kapio xroniko diastima tous genikous diakoptes . etsi kai alios imaste katastrameni an enothoume oli gia liges ores kai tous dimiourgisoume ena mikro blak aout isos katalavoun poso megali ine i dinami mas perimeno tin gnomi sas.
ΑπάντησηΔιαγραφήγραφε σε παρακαλω Ελληνικα .....
Διαγραφήan mporousa agapite apostole tha to ekana me megali euxaristisi alla an nomizis oti to provlima mas einai ta ellinika mou e tote imaste aksioi tis tixis mas
Διαγραφήκ εγω συμφωνω απολυτα με τους διακοπτες..οχι για ωρες,ας ειναι και μερες..εδω χανουμε τοσα η παραγωγη πχ δυο ημερων θα μας πειραξει?
Διαγραφήκ εγω συμφωνω με τις διακοπες, καθε μερα το μεσημερι για λιγα λεπτα στο φορτε της ζητησης, θα γινει χαμος
Διαγραφήεδω δεν μπορουμε να οργανωθουμε για μια συγκεντρωση ολοι μαζι εξω απο το υπεκα, θα οργανωθουμε να κατεβασουμε τουσ διακοπτες..
ΔιαγραφήΤελικά το πιστωτικό του 13 θα είναι 20% για τα κατοστάρια η από 34% και πάνω όπως έλεγε το προχθεσινό σχέδιο νόμου? Ξέρει κάποιος?
ΑπάντησηΔιαγραφήauto se pirakse esena kai oxi i gnomi
ΑπάντησηΔιαγραφήθα ειναι 20% εως 100kw
ΑπάντησηΔιαγραφήTο πλεόνασμα του Ειδικού λογαριασμού αφορά το Τρέχον και είναι 90,1εκ ευρώ για τους τρεις πρώτους μήνες του 2014. Φαίνεται στην πρόβλεψη για το 2014 του Δελτίου ΑΠΕ Γενάρης 2014 και επιβεβαιώνεται από τα Δελτία ΗΕΠ Γενάρη και Φλεβάρη. Το κρύβανε οι Διοικούντες το Σαββάτο στη Βουλή αλλά.........
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή στους εως τώρα πίνακες υπάρχουν μόνο οι νέες τιμές, θα μπορούσε κάποιος να φτιάξει ένα νέο, με το τι ίσχυε πριν και τι τώρα ανά τρίμηνο και κατηγορία; Να ξέρουμε τι ποσοστά μειώσεων υπάρχουν ανα περίοδο.
ΑπάντησηΔιαγραφήπαν, αυτό που ζητάς δεν μπορεί να γίνει δεδομένου ότι δεν ξέρεις πότε κατοχύρωσε τιμή αυτός που συνέδεσε κάποιο εξάμηνο. Για παράδειγμα όσοι συνδέθηκαν τον Ιανουάριο 2013 είχαν τιμές 0,42 & 0,39 & 0,35 & 0,33 & 0,29.
ΔιαγραφήΗ ΔΗΜΑΡ θα κατεβάσει τροπολογία μέσα στη βδομάδα για να διορθώσει κάποια θέματα στα οικιακά και αγροτικά όπως ανέφερε στην ομιλία της στις 29/3/2014 το μεσημέρι στη Βουλή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρακτικά Βουλής
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Ιωάννης Τραγάκης): Ευχαριστούμε. Παρακαλώ να διανεμηθούν.
Τον λόγο έχει ο κ. Σταμενίτης για επτά λεπτά.
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΤΑΜΕΝΙΤΗΣ: Κύριε Πρόεδρε, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, βρισκόμαστε εδώ σήμερα για να επικυρώσουμε με την ψήφο μας την ολοκλήρωση μιας σημαντικής και καθοριστικής συμφωνίας για τη χώρα, μιας συμφωνίας ιστορικής, γιατί σηματοδοτεί πραγματικά την έξοδο της χώρας από τα μνημόνια και από τις δύσκολες καταστάσεις. Οι διαπραγματεύσεις με την τρόικα ολοκληρώθηκαν με επιτυχία και με την ψήφιση του σημερινού πολυνομοσχεδίου η Ελλάδα προχωρά σταθερά στο αύριο.
Κανείς πλέον δεν αμφισβητεί τα επιτεύγματα των δύο τελευταίων χρόνων. Τα αμφισβητούν μόνο όσοι στοιχημάτισαν στην αποτυχία των Ελλήνων, αυτοί που αύριο δεν θα έχουν λόγο πολιτικής ύπαρξης, μιας και δεν θα υπάρχει μνημόνιο ούτε να το αναθεωρήσουν ούτε να το επαναδιαπραγματευθούν, αλλά ούτε και να το σκίσουν στα σκαλιά της Βουλής. Η Ελλάδα, κύριοι της Αντιπολίτευσης, τα πήγε πολύ καλύτερα από όσο ευχόσασταν. Το λένε όλοι, στην Ευρώπη και στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, ότι μετά την επίτευξη συμφωνίας με την τρόικα είναι ξεκάθαρο ότι η Ελλάδα γυρίζει σελίδα και εισέρχεται στον δρόμο της βιώσιμης ανάπτυξης.
Σήμερα, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, κλείνουμε οριστικά την πόρτα στις πρακτικές και στα λάθη του παρελθόντος. Αποδεικνύουμε ότι η Ελλάδα που οραματιζόμαστε, για την οποία μιλούσαμε στην αρχή αυτής της προσπάθειας, βήμα-βήμα, με σχεδιασμό, με σκληρή δουλειά και με θυσίες των Ελλήνων γίνεται πράξη.
Το σημερινό πολυνομοσχέδιο είναι η απόδειξη. Πρόκειται για ένα σύνολο νομοθετικών ρυθμίσεων, που πρώτον προωθεί αναγκαίες και διαρθρωτικές αλλαγές και μεταρρυθμίσεις αναπτυξιακού χαρακτήρα, που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα και απελευθερώνουν την οικονομία.
Δεύτερον, αποκαθιστά τις αδικίες που συντελέστηκαν, στον βαθμό που επιτρέπει η οικονομία, με την επιστροφή μέρους του πλεονάσματος, πάνω από μισό εκατομμύριο ευρώ, στους πολίτες, όπως είχε δεσμευτεί ο Πρωθυπουργός κ. Αντώνης Σαμαράς, αλλά και με 1 δισεκατομμύριο επιπλέον σε οφειλές του δημοσίου προς τους ιδιώτες.
Τρίτον, επιλύει προβλήματα σημαντικά για την οικονομία και τη λειτουργία του δημόσιου τομέα, όπως για παράδειγμα αυτό των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας. Θα μου επιτρέψετε να αναφερθώ εκτενώς σε αυτό το ζήτημα. Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, το Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, τους τελευταίους μήνες, με μια σειρά από νομοσχέδια, ρύθμισε και ξεπέρασε προβλήματα που όχι μόνο στοίχισαν στον τομέα της ενέργειας αλλά και δημιούργησαν σημαντικά προβλήματα στο σύνολο της ελληνικής οικονομίας.
Το ίδιο κάνει και στο ζήτημα των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, στο οποίο υπάρχουν δύο βασικά αγκάθια που πρέπει να κοπούν. Το πρώτο είναι το τεράστιο έλλειμμα που υπάρχει, 549 εκατομμύρια ευρώ μέχρι 31-12-2013, και το δεύτερο ότι με το υφιστάμενο πλαίσιο είναι αδύνατον αυτή η πορεία να ανακοπεί. Δημιουργούμε κάθε μέρα χρέος στο χρέος. Γιατί φτάσαμε ως εδώ; Λόγω της κακής διαχείρισης, των λανθασμένων επιλογών και των άστοχων και προσωρινών λύσεων.
(Στο σημείο αυτό την Προεδρική Έδρα καταλαμβάνει ο Πρόεδρος της Βουλής κ. ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ-ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ I. ΜΕΪΜΑΡΑΚΗΣ)
(IK)
ΑπάντησηΔιαγραφή(CB)
Αυτά έρχεται σήμερα να διορθώσει το Υπουργείο. Σε αυτήν την προσπάθεια θα πρέπει να συμβάλουν όλοι. Και οι παραγωγοί ενέργειας και η πολιτεία και οι τράπεζες πρέπει να συμμετέχουν αναλογικά και δίκαια και συμμετέχουν.
Γιατί τώρα είναι σημαντικές οι ρυθμίσεις που προωθεί το Υπουργείο;
Πρώτον, ρυθμίζουν το ζήτημα του ελλείμματος οριστικά, μηδενίζοντάς το μέχρι το τέλος του 2014, το οποίο αποτελεί μία σημαντική προϋπόθεση και προαπαιτούμενο για να γίνει εκταμίευση της δόσης.
Δεύτερον, προωθούν την εξυγίανση του Ειδικού Λογαριασμού Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, του ΛΑΓΗΕ, που είναι μία κομβική εξέλιξη για το σύνολο της εγχώριας αγοράς ενέργειας.
Τρίτον, επηρεάζουν άμεσα και με θετικό τρόπο τον υπολογισμό του Ειδικού Τέλους Μείωσης Εκπομπών Αέριων Ρύπων, το οποίο επιβάλλεται σε όλους τους καταναλωτές ηλεκτρικού ρεύματος.
Με την ψήφιση αυτού του πολυνομοσχεδίου δεν θα τεθεί σε εφαρμογή η απόφαση της ΡΑΕ για αύξηση του Ειδικού Τέλους, σύμφωνα με την οποία προβλέπονταν μεγάλες αυξήσεις για όλους τους καταναλωτές και ειδικά για τα νοικοκυριά.
Τέταρτον, κατανέμουν τα βάρη δίκαια σε όλες τις κατηγορίες των παραγωγών. Στα φωτοβολταϊκά η επιβάρυνση είναι μεγαλύτερη στους μεγάλους παραγωγούς και μικρότερη στους μικρότερους, πάντοτε με κριτήριο το βαθμό απόδοσης των επενδύσεων. Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται σαφέστατα η βιωσιμότητά τους σε επίπεδο εικοσαετίας.
Με την υιοθέτηση, λοιπόν και εφαρμογή όλων όσων προανέφερα δημιουργείται ένα ασφαλές και υγιές περιβάλλον για τους καταναλωτές και τους ιδιοκτήτες φωτοβολταϊκών πάρκων και παραγωγούς ενέργειας, αλλά και για τους μελλοντικούς επενδυτές.
Εισάγονται οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας σε μία νέα εποχή και απομακρύνεται ο φόβος για νέα λάθη, νέα ελλείμματα, νέες μειώσεις, νέες προσαρμογές, νέες αποκλίσεις από τους στόχους.
Με λίγα λόγια και σε αυτόν τον τομέα της ενέργειας, όπως και στους υπολοίπους, η Κυβέρνηση ξεκαθαρίζει το τοπίο, θεσπίζει κανόνες, σχεδιάζει μακρόπνοα, εξαλείφει τη λογική του μπαλώματος, δίνει λύσεις οριστικές και όχι προσωρινές, όπως γινόταν μέχρι σήμερα, οι οποίες αντί να λύσουν τα προβλήματα, τα διόγκωναν.
Τί σημαίνουν πρακτικά αυτές οι ρυθμίσεις; Ύστερα από ένα μακρύ διάλογο με τους Βουλευτές και τους φορείς το Υπουργείο προχωρά στα παρακάτω:
Δίνει πενταετή παράταση των συμβολαίων και εγγύηση του εισοδήματος για είκοσι και είκοσι πέντε χρόνια. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι οι παραγωγοί των οποίων οι τιμές από ζημίες μειώνονται έχουν τη δυνατότητα να επεκτείνουν τις συμβάσεις πώλησής τους για επιπλέον πέντε χρόνια αντικαθιστώντας τις απώλειες και τις μειώσεις.
Καταργείται η έκτακτη εισφορά. Οι νέες τιμές είναι σαφώς μειωμένες, αλλά η επιβάρυνση που προκαλούν είναι πολύ μικρότερη από τις επιβαρύνσεις που προκάλεσαν οι έκτακτες εισφορές.
Συμμετέχουν στη λύση του προβλήματος και οι τράπεζες, οι οποίες δεσμεύονται σε συγκεκριμένα ανταποδοτικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει ειδική μέριμνα στην κατηγορία των αγροτικών φωτοβολταϊκών. Με τη σημερινή νομοτεχνική βελτίωση που ήρθε, ορίζεται η μείωση τιμής στο 12% και ικανοποιείται και ένα αίτημα των παραγωγών που έχουν την ιδιότητα να μεταβιβάσουν τα φωτοβολταϊκά. Υπάρχει ειδική μέριμνα για τα οικιακά φωτοβολταϊκά που είναι συνδεδεμένα με τα αντίστοιχα στεγαστικά δάνεια και εφαρμόζεται παραμετροποίηση για την έκδοση πιστωτικού τιμολογίου. Το ποσοστό δεν είναι οριζόντιο στο 35%, αλλά είναι 34% και 37,5% στα μεγάλα φωτοβολταϊκά, 20% για τους φωτοβολταϊκούς σταθμούς έως 100 KW και 10% για τις υπόλοιπες τεχνολογίες των ΑΠΕ.
Η Κυβέρνηση θα προχωρήσει στο συμψηφισμό οφειλών ΦΠΑ με το ΛΑΓΗΕ.
Τέλος, παρά τη μείωση των τιμών οι επενδύσεις παραμένουν κερδοφόρες, πολύ πάνω από το μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης και πολύ πιο πάνω από οποιαδήποτε άλλη επένδυση στη χώρα.
(Στο σημείο αυτό κτυπάει το κουδούνι λήξεως του χρόνου ομιλίας του κυρίου Βουλευτή)
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, η χώρα διένυσε μία πολύ μεγάλη και εξαιρετικά δύσκολη διαδρομή σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Οι θυσίες των Ελλήνων πολιτών και οι προσπάθειες όλων μας αναγνωρίζονται πλέον από όλους. Η ελληνική οικονομία, όπως είχαμε υποσχεθεί στον ελληνικό λαό, έχει σταθεροποιηθεί και ήδη δείχνει τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης. Μας δίνει, επίσης, για πρώτη φορά τη δυνατότητα να παρέχουμε ελαφρύνσεις και να αποκαθιστούμε αδικίες βασιζόμενοι σε δικά μας χρήματα και όχι σε δανεικά.
(FT)
(IK)
Αυτήν την πορεία την ενισχύουμε, τη θωρακίζουμε και τη συνεχίζουμε, προχωρώντας ασφαλείς, σίγουροι και αισιόδοξοι για την έξοδο από την οικονομική κρίση.
Το σημερινό πολυνομοσχέδιο τερματίζει την πιο επώδυνη περίοδο στη νεότερη ιστορία μας. Γι’ αυτό σας ζητώ να το υπερψηφίσετε όλοι.
Ευχαριστώ πολύ.
(Χειροκροτήματα από την πτέρυγα της Νέας Δημοκρατίας)
οι κοτες του αλφα παντως μολις ειπαν πως ανεβαινει το ΕΤΜΑΕΡ για να μην κουρευτουν τα φωτοβολταικα..γεμιζουν ψεμα τον υπολοιπο λαο για να στραφουν εναντιον μας..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή το afo.gr ( όργανο του Π.Σ.Α.Φ.) λογοκρίνει πλέον τα σχόλια και παραπληροφορεί για να μην αποκαλυφθεί το βρώμικο παιγνίδι της διοίκησης του Π.Σ.Α.Φ. σε βάρος των αγροτών του 2011 και 2012, και επειδή δεν υπάρχει πλέον δυνατότητα επικοινωνίας μεταξύ των θιγομένων αγροτών μέσω αυτού του site, όποιος αγρότης θίγετε από την τελική μορφή του νόμου που ευνοεί τους Γιωτάκο - Σπανούλη κ.λ.π. άς γράψει για την περίπτωσή του εδώ, ή ας επικοινωνήσει μαζί μου στο tbaloti@gmail.com.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΚαλησπερα! Τωρα βλεπω ειδησεις στον Σκαι! Ειπε για τις αλλαγες του νομοσχεδιου και το μονο που ειπε για τις ΑΠΕ ειναι οτι θα αυξηθει το ΕΤΜΕΑΡ και το κοστος της πρασινης ενεργειας θα μεταφερθει στους καταναλωτες!!!! Τιποτα για μειωσεις και καταστροφη εταιριων ΑΠΕ.το λεω σε ολους που εχουν ΑΠΕ για να καταλαβουν τι πολεμο μας κανουν.πρεπει αμεσα να δρομολογηθει ενας Πανελληνιος συλογος ΑΠΕ.μας πολεμουν συντονισμενα.εννοειτε δεν ξαναβλεπω προδοτικα καναλια τυπου Σκαι..ντροπη τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιπε οτι για ενα νοικοκυριο με καταναλωση 2000 kwh το τετραμηνο το κοστος για το ΕΤΜΕΑΡ απο 30 θα παει στα 40 ευρω το τετραμηνο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτο το άκουσα κ εγω νωρίτερα στον άλφα...επενδύσαμε και μας κατηγορούν κιολας..κωλο κράτος και χουντική δημοκρατία επικρατεί
ΑπάντησηΔιαγραφήειμαι αγροτης Νο 5 αιτηση στο νομο στο 1 τριμηνο 2013 με τιμη αρχικη 0,33
ΑπάντησηΔιαγραφήεκανα κανονικα αιτηση με τους υπολοιπους αγροτες
αλλα οι μηχανοραφιες της δεη εφτασαν στο σημειο να μου δωσουν ορους συνδεσης 5 ημερες πριν τη ληξη και αυτης της προθεσμιας με ορους συνδεσης 41000 ευρω για μια κολονα και διχως αλλαγη μετασχηματιστη
επρεπε να ολοκληρωσω το εργο σε πολυ λιγο χρονικο διαστημα μεσα στην λασπες (θυμαστε τον καιρο τον χειμωνα 2012-2013 οσοι ειστε απο βορεια ελλαδα) στο βουνο και με ληξη προθασμιας στην αρχη μεχρι 17/3/2013(μετα δοθηκε η παραταση ) με αποτελεσμα αυξημενο κοστος εργου τελικα συνδεθηκα 7/2/2013 δηλαδη μαμι με την συνδεση 200.000 ευρω.αρα η σημερινη τιμη γινεται 0,29ευρω/kw.
γι αυτο σταματήστε να μιλατε γενικα γι αυτους που υλοποιησαν το 2013 σαν πονηρους που επρεπε το κρατος στην καλυτερη περιπτωση να τους εκτελεσει ....ελεος πια με τους αδικημενους...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήστειλτε μηνηματα στον ενικο εχει τα κρυφα του πολυνομοσχεδιου σπατε το twitter
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να στειλεις ρε φιλε,μπουρδελο κανουν τη συζητηση οπου και να πανε!! Ακομα και στα μπουρδελα πιο οργανωμενοι ειναι!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόλις τώρα ο Βαρβιτσιώτης στον Ενικό δήλωσε ότι τα φωτοβολταϊκά στα οικιακά και αγροτικά εξαιρούνται των ρυθμίσεων! Ξέρουν τι ψηφίζουν τελικά; Πόσο πιο ρεζίλια;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑύριο αν υπάρχει ανεβασμένο το βίντεο της εκπομπής, είναι πολύ εύκολο κάποιος να βρει τη δήλωση του. Είναι λίγο πριν το τέλος της εκπομπής.
ναι κ εγω μολις το ακουσα..δυστυχως δεν ξερουν οχι μονο τι ψηφιζουν αλλα δεν ξερουν καν τι τους γινεται..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλα μας δουλευουν;;;Χθες ψηφιστηκε το νομοσχεδιο και σημερα αλλα λενε;; τι γινεται πια;; Ή δε ξερουν τι ψηφισαν ή απλα μας δουλεουν ολους!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΉ απλα λεει πως εξαιρουνται επειδη φαγανε ενα κουρεμα της ταξης του 12%-16% μεσοσταθμικα..Γτ ολοι ξερουμε τι ψηφισαν χθες!! Το ειδα το βιντεο..11λεπτα πριν το τελος..ειναι στο enikos.gr
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλεπω στον σκαι οτι αποσυρθηκε χθες βραδυ η διαταξη για τον συμψηφισμο φπα στον ευρυτερο δημοσιο τομεα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα προσπαθησω να το διασταυρωσω.
Δείτε το σχετικό βίντεο στο Ενικός... ότι να 'ναι...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=VXRf-1G9CQw#t=2925
Σχετικά με την κοροϊδία της επέκτασης της σύμβασης για 7 χρόνια, ουσιαστικά ο παραγωγός, κάνει δώρο την ενέργεια που θα παράγει για τα επόμενα 7 χρόνια και η ΔΕΗ θα την πουλάει σε τιμές πολύ υψηλότερες χωρίς κανένα κόστος παραγωγής για αυτήν! Για βλάκες ψάχνουν; Για ποιο λόγο με αναγκάζουν να δεσμεύσω τον χώρο των φωτοβολταϊκών μου, μονομερώς, για άλλα 7 χρόνια;
τα 200 το χρόνο κατάφερε να τα βάλει αυτός ήταν ο στόχος ξέρει ότι όταν δικαιωθούμε δε θα κυβερνούν αυτοί οπότε στα αρχιδια του έχει και βουλευτική ασυλία.ΦΑΣΙΣΤΟΕΙΔΗ ΥΠΑΛΛΗΛΑΚΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήπαν ούτε τη ψήφιζαν δεν ξέρανε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔείτε και αυτό
http://www.energypress.gr/news/Me-hrhsmo-Pythias-to-porisma-ths-gia-th-nomimothta-toy-New-Deal
Γιάννη, αυτό το πόρισμα ήταν γνωστό πριν τη ψήφιση. Με τρόπο όμως το αποσιώπησαν.
ΔιαγραφήΤώρα αρχίζω και καταλαβαίνω τι σημαίνει Χούντα!
Θα το ξαναπω καποια νομικη κινηση οργανωμενη εχει μαθει κανεις..? Το να συζηταμε τι παθαμε δεν βγαζει πουθενα πρεπει να κινηθουμε οποιος ξερει οτιδηποτε ας ενημερωσει!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ την 1.4.2014
ΑπάντησηΔιαγραφή01.04.2014
Ο ΛΑΓΗΕ, με σημερινές εντολές του προς τις Τράπεζες, ολοκληρώνει την εξόφληση παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ μηνός Ιουνίου 2013 ενώ συγχρόνως εξοφλεί άνω των 8.700 παραγωγών από ΑΠΕ (70% του συνόλου των εγκαταστάσεων) με πληρωτέο ποσό έως και 350.000€, για την παραγωγή μηνός Ιουλίου 2013.
Κάτι λίγο άσχετο, υπάρχει τρόπος να απαλλαγούμε από το τέλος επιτηδεύματος για το υποκατάστημα (το χωράφι δλδ) δηλώνοντας έδρα το χωράφι? Το έχουν ψάξει οι λογιστές μου με την τοπική ΔΟΥ, η οποία δεν το επιτρέπει (δεν επιτρέπει λέει να έχει έδρα το χωράφι η εταιρία..)
ΑπάντησηΔιαγραφήΓίνεται, χρειάζεται κτίσμα με άδεια πολεοδομιας και αφού γίνει επιτόπου έλεγχος εγκρίνεται η μεταφορά έδρας. Βέβαια υπολόγιζε τουλάχιστον 10000 με 20000 ευρώ έξοδα... Μηχανικός, πολεοδομία, ικα, κατασκευή τουλάχιστον 25 τμ, εξοπλισμός κλπ και Φυσικά όλα αυτά αφού το χωράφι έχει συντελεστή δόμησης.
Διαγραφήmy edra was the location of the park ,with office I declare the inverter room :)
Διαγραφήit was inspected and approved with no problems.
Το πόρισμα της νομικής επιτροπής της Βουλής ήταν γνωστό και δημοσιοποιήθηκε το Σαββάτο αν θυμάμαι καλά αλλά όπως και με την έκτακτη εισφορά που η νομοπααρασκευαστική επιτροπή έδωσε την έκθεση για την αντισυνταγματικότητα της έτσι και τώρα προσπερνάνε τα πάντα για να πάρουμε την δόση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜηπως αυτο το '' NEW DEAL " πρεπει να μπει εδω στο blog στην καταγορία ΄΄ ΑΠΑΤΕΣ '' ?? Λεω μήπως. !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυριο 2/4/2014 στα Χανια στο επιμελητηριο στις 19:00 εχουμε συγκεντρωση..πρεπει να ειμαστε ολοι εκει,αν θελετε να γινει κατι..Γενικα μας κατακρεουργησαν ολους,ολη την Ελλαδα...αλλα το Μη Διασυνδεμενο το τελειωσαν οριστικα με τις ακομα χαμηλοτερες τιμες που εδωσαν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ στρέβλωση παραμένει και το φυσικό αεριο δεν συμμετεχει στον λογαριασμο αλλα με το Ετμεάρ επιδοτείται το φυσικό αέριο. ΣΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΑ ΜΕΙΩΘΗΚΕ. ΤΟΤΕ ΠΡΟΣ ΤΙ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΜΕΙΩΣΕΙΣ; ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΑΚΟΜΗ ΦΥΛΑΚΗ; ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΕΝΑΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ; ΠΟΙΑ ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΓΚΗ; ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΙΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΙΝΕΙ ΠΑΡΟΧΕΣ ΣΕ ΕΝΣΤΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ ΕΠΕΝΔΥΤΩΝ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγινε μηνυση δες εδω...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.energypress.gr/news/fwtoboltaika/Mhnythria-anafora-apo-ton-PASYF-sthn-hgesia-toy-YPEKA
Νομικές και αγωνιστικές κινητοποιήσεις προαναγγέλλει η ΠΟΣΠΗΕΦ
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.energypress.gr/news/fwtoboltaika/Nomikes-kai-agwnistikes-kinhtopoihseis-proanaggellei-h-POSPHEF
Και θα σου πω οτι δεν φτανει μια μηνυση απο ενα μονο συλλογο με 50-100-400 μελη...πρεπει να γινει η μηνυση αυτη, και απο τους αλλους συλλογους ωστε να μαζευτει ενας ικανος αριθμος 2000-3000 χιλιαδων μελων για να εχει σταθερη βαση η μηνυση..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλιως δεν θα ψαξει τιποτα ο εισαγγελεας..για παμε μεσω συλλογων 20000 ανθρωποι να κανουμε μηνυση κατα ηγεσιας του ΥΠΕΚΑ να δουν ποσα απιδια παιρνει ο σακος..το θεμα ομως παραμενει αν μπορουμε να οργανωθουμε να το κανουμε..
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα κλασει ο εισαγγελεας 20000 ανθρωπους ενω και ενα μικρο παιδακι βλεπει οτι παρανομουν και εξυπηρετουν συμφεροντα για ΙΔΙΟ οικονομικο οφελος..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ.επιτελους αποφασισαν και κατι σωστο.κανενα κουρεμα ,η κιλοβατωρα 0,50 για ολους,παραταση για 10 χρονια με τιμη σημερινη και δωρο απο τους αγροτες ενα σακι πατατες και μια καρδαρα γαλα σε ολους και στα οικιακα ενα σετ μπαμπου για το μπαλκονι και ενα αραπη με φτερο για αερα.για τον αιαντα δυο μαυρους επιπλεον.ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήκύριοι αγρότες,
ΑπάντησηΔιαγραφήπρέπει να ξέρετε ότι κοινοί αγώνες δίνονται για κοινούς στόχους.
Ο μόνος κοινός στόχος όλων των Φ/Β ήταν η άρση των στρεβλώσεων και η μη τροποποίηση μονομερώς των συμβάσεων μας.
Τον κοινό αυτό στόχο , όπως είστε άλλωστε κακομαθημένοι, τον ξεπουλήσατε για τα δικά σας μικροσυμφέροντα.
Όλοι οι υπόλοιποι θα συνεχίσουν τον αγώνα τους στα δικαστήρια. Οι Σπανούλης και Κουτσουπιάς λένε ευχαριστώ.
Στο επόμενο κούρεμα θα είστε μόνοι σας και απέναντι σε όλους.
To οτι ευνοείται μια μεριδα αγροτων που ειχαν καβαντζομενες υψηλές τιμές και καναν τα παρκα τους το 2013 δεν σημαίνει οτι ευνοήθηκαν όλοι π.χ. εγω με 0.397 και συνδεση Αυγουστο 12 παω στο 0.349 αντι της τιμης του πινακα 0.36 των "επαγγελματικών" ΟΚ? και υπάρχουν και χειρότερες περιπτώσεις .
ΔιαγραφήΜην τα τσουβαλιάζουμε ολα. Ετσι φίλε Γιώργη?
Φιλε Παναγιώτη εσυ χάνεις 5 λεπτα ενω τα επαγγελματικα στο 3ο τρίμηνο του 2012 συνδέθηκαν με ταρίφα 0.42 - 0.44 6 και 8 λεπτά αντίστοιχα. Ολοι οι αγρότες σε σχέση με τα επαγγελματικα, ανεξαρτήτως χρόνου σύνδεσης, είναι ευνοημένοι.
ΔιαγραφήΑπο την σελιδα της ΠΟΣΠΗΕΦ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΨΗΨΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ
Δημοσιεύθηκε από: pospief στα ΝΕΑ 6 ώρες πριν 1 ΣΧΟΛΙΟ 121 Προβολές
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 1-4-2014
Ο ΣΥΡΙΖΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ .
Ο ΣΥΡΙΖΑ θεωρεί ότι με τα αποτελέσματα των Ευροεκλογών και μετά την απώλεια της Δεδηλωμένης θα αναγκάστεί το Κυβερνών κόμμα να προχωρήσει σε Εκλογες το αργότερο μέχρι το Σεπτέμβριο .
Για το λόγο αυτό ετοιμάζει το Ψηφοδέλτιο Επικρατείας του στο οποίο ακούγεται ότι επιθυμεί να συμπεριλάβει Προσωπικότητες και Βουλευτές ακόμα και άλλλων κομμάτων που συνεισέφεραν στην Αύξηση του Εκλογικού ποσοστού του ΣΥΡΙΖΑ .
Σύμφωνα με Ανεπιβεβαίωτες Πληροφορίες χθές έγινε Πρόταση στους :
ΑΣΗΜΑΚΗ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ( Διορισμένου Υφυπουργού Περιβάλλοντος , ΛΕΥΤΕΡΗ ΑΥΓΕΝΑΚΗ ( Βουλευτή Νομού Ηρακλείου της Ν.Δ) , ΔΙΟΝΥΣΙΟ ΣΤΑΜΕΝΙΤΗ ( Βουλευτή Νομού Πέλλας της Ν.Δ ) .
Η Πρόταση έγινε ως αναγνώριση για την αύξηση των Εκλογικών Ποσοστών που απολαμβάνει ο ΣΥΡΙΖΑ εξαιτίας των τοποθετήσεων τους για το ΝΕW DEAL των Φωτοβολταικών . .
το σφαλμα παναγιωτη ειναι πως σαν ομαδα καποιοι ξυπνιοι διεκδικησαν για τον εαυτο τους διαφορετικη μεταχειριση απο τους αλλους,ασχετα απο το αποτελεσμα.διασπαστηκε οκλαδος και χασαμε ολοι γιατι παιζουμε και σε λαθος ταμπλο.μπορουμε να τα βαλουμε με τους καρχαριες των μαγαβατ και τις διαπλοκες που εχουν με τους αντικαταστατες των τσοχατζοπουλων?ειναι πολλα τα λεφτα!δειτε πανω το αρθρο τι γραφει.ευελπιστουν με αυτα τα μετρα να εξυγιανθει ο κλαδος.τοσα γιναν και αυτοι δεν ειναι σιγουροι.θα τα ξαναπουμε σε τεσσερα -πεντε χρονια που θα εχουμε το επομενο new deal.
ΑπάντησηΔιαγραφήεγω εχω αγροτικο 100κβ και εχω παρει δανειο 100.000 (για εργο 185000) με επιδοτουμενο επιτοκιο (γυρω στο 4.5 %) ξερει κανεις σε ποια κατηγορια ειμαι???? πως να υπολογησω αν ειναι το 20% του κοστους κτλ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕαν το δάνειο είναι δεκατετές η επιδότηση 4,5 μονάδω αντισοιχεί δε 23.500€ οπότε υπολείπεται του 20% της συνολικής επένδυσης άρα ανήκεις στην κατηγορία ΧΕ. Για να φτάσεις στην κατηγορία ΜΕ πρέπει να επιδοτηθείς με 37.000€ που σε δάνειο 100.000 προϋποθέτει 15ετή διάρκεια ( με το ίδιο επιτόκιιο φυσικά). Αρα και με 14 χρόνια δάνειο είσαι εντάξει.
Διαγραφήilias t σε ευχαριστω θερμα για την αμμεση απαντηση σου......
ΔιαγραφήΔΗΛΑΔΗ ΡΕ ΞΕΦΤΙΛΕΣ !!!! ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ , 185.000 !!!!!!! ΤΟΥ ΛΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ !!!!!! ΤΕΛΙΚΑ, ΓΙΑΤΙ ΠΤΩΧΕΥΣΑΜΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ !!!! ΜΗΝ ΕΙΝ΄ΟΙ ΚΑΜΠΟΙ, ΜΗΝ ΕΙΝ΄ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πρωι ετυχε να συναντησω καποιο μεγαλο κεφαλι της Εθνικης. Θα σας πω τι μου ειπε χωρις να ξερω αν ισχυει η οχι οποτε ο καθενας ας βγαλει τα συμπερασματα του. Πρωτον δε μου μιλησε με τα καλυτερα για το ακατανομαστο στο ΥΠΕΚΑ. Αυτα το οτι εχαν συνεργασια και μιλουσανε για λυση του προβληματος και συμφωνησαν σε μειωση επιτοκιων 3% ειναι μπουρδες και δεν εγινε καμια τετοια συμφωνια που βγηκε προς τα εξω. Το μονο που δεχθηκαν οι τραπεζες ειναι να βαλουν λογω της καταστασης και αυτες λιγο νερο στο κρασι τους αλλα συγκεκριμενα τιποτα και αυτες σκεφτονται. Μια σκεψη που καναν ειναι το αποθεματικο που κραταν για ασφαλεια δοσεων να παει στο μισο δηλαδη αν εχεις μηνιαια δοση και η Εθνικη σε κραταει αποθεματικο 6 δοσεις να γινουν 3. Προς το παρον αυτο και τιποτα αλλο οποτε απο τραπεζες μη περιμενετε και πολλα.
ΑπάντησηΔιαγραφή