Ανώνυμος13 Οκτωβρίου 2013 - 2:29 π.μ.
Ακριβώς συναδελφοι ΟΛΟΙ να ειμαστε την τριτη στην βουλη και οχι μονο οι αγροτες!!Αγροτες και μη μας αφορα ολους!
Γιατι το λινκ που εβαλε ενας φιλος απο πανω αναφερει ''καλούμε τους εγκλωβισμένους αγρότες των Φωτοβολταϊκών από όλη την Ελλάδα, να δώσουν το παρών''Στην ελλαδα ετσι ημαστε παρτακια..λες και δεν εχουμε την ιδια μοιρα σε αυτο το παλιο κρατος που μας λιωνει το κορμι και την ψυχη μερα παρα μερα!Σημερα κατεβαινουν οι γιατροι την αλλη μερα οι νοσηλευτες και την
παραλλη οι οικοδομοι!Τα ιδια ζηταμε ολοι μας αξιοπρεπεια και ενα καλύτερο αυριο.Αλλα τα συνδικατα και τα καθηκια οι συνδυκαλιστες τα εχουν μιλημενα με τους δολοφονουν χαρτογιακαδες που ειναι πανω και μας κουλαντριζουν..
Οποιος ενδιαφέρεται να το οργανώσει.......Το blog ση διαθεση σας (ηλιος)
τι ωρα είναι η συγκεντρωση?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγροτικά φωτοβολταϊκά έχει και ο Κοπελούζος!!!!! Κάθε προσπάθεια διαφοροποίησης τους από τους υπόλοιπους 100ρηδες είναι λαμογιά και διαπλοκή!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσέξτε συνάδελφοι μην παρέχετε με την παρουσία σας κάλυψη και στήριξη στα συμφέροντα άλλων λαμόγιων!!!
Αυτά που υποστηρίζουν οι αγρότες ότι δήθεν θα αλλάζουν οι ταρίφες με υπουργική αναδρομικά δεν ισχύουν!!! Κυνηγάνε λάθος στόχο, αλλά το κάνουν επίτηδες για να κουβαλήσουν τους πολλούς μη αγρότες εκεί, να δείξουν όγκο και τελικά να εκβιάσουν, περάσουν τη δική τους καταχρηστική διαφοροποίηση!!! Μη πέφτετε θύματα της ΠΑΣΕΓΕΣ, του ΠΣΑΦ κια των άλλων συνδικαλισταράδων που θέλουν το κακό των πολλών γιατί περνιώνται αυθαίρετα αυτοί για έξυπνάκηδες.
Δηλαδή να μη κινητοποιηθούμε γιατί υπάρχει περίπτωση να κερδίσουμε κάτι, οπότε και ντε φάκτο οι υπόλοιποι θα είναι όλοι χαμένοι.
ΔιαγραφήΕίσαι αδιάβαστος παλικάρι μου. Δεν υποστηρίζουν αυτά οι αγρότες. Να είσαι πιο μελετηρός την επόμενη φορά, γιατί θα μείνεις στην ίδια τάξη. Θα χάσεις τη χρονιά!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα αποτελέσματα, θα τα δεις την Τρίτη. Ερχόμαστε και είμαστε πολλοί!!!
Α! και ξέχασα να γράψω ακόμα, ότι ο Κοπελούζος δεν γράφτηκε Μέλος μας ακόμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα λυπήθηκε το πενηντάρικο. Μπορεί να είναι σε ανάγκη ο άνθρωπος γι αυτό τον κατανοούμε.
Στη Μεσηνία ο Κοπελούζος έχει καμιά 20αριά αγροτικά 100άρια. Βουήζει ο τόπος από τις λαμογιές και δεν έχετε πάρει χαμπάριμου φαίνεται!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμείς δεν το πήραμε χαμπάρι.
ΔιαγραφήΕΣΥ που το πήρες τι έκανες; Κάθεσαι στον καναπέ και κάνεις χαβαλέ, νομίζοντας ότι θα βρέξει ευρώ για το δάνειο σου;
Κάτσε λοιπόν στον καναπεδάκο σου και ...περίμενε να βρέξει.
Εμείς, ερχόμαστε και είμαστα πολλοί !!!!
ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΚΑ ΜΕΣΩ ΑΓΡΟΤΩΝ. ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ ΕΝΑ ΠΟΣΟ ΤΟ ΧΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΟΥς ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΒΙΤΡΙΝΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΕΤΕ ΚΑΙ ΑΑΥΤΟΥΣ ΣΤΟ ΠΟΥΛΜΑΝ ΓΙΑ ΑΘΗΝΑ????
Έχουν ήδη κλείσει θέση. Γιο αυτό σου λέω:
ΔιαγραφήΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ! (Και με αυτούς μέσα!!!)
12:40 εισαι τρανταχτό παράδειγμα του γιατί φτάσαμε ως εδώ που φτάσαμε....εχεις ποτε σκεφτεί ρε βλακα γιατί ποτε κανεις άλλος έκτος απο τους αγρότες δεν αντιδρά??? Πες μου ποτε θα σηκωθεις απο το πληκτρολόγιο και θα βγεις στο δρόμο εσυ και οι αγαπημενοι σου συνδεσμοι να πας να φωνάξεις για τα δικαιώματα σου και θα είμαι και εγώ εκεί ως αγρότης για να σε στιριξω. Να δειξεις μεγαλυτερο ογκο όπως λες.
ΑπάντησηΔιαγραφή12:40 eksipoireteis sugoura sumferonta allwn....apokleiete na eisai toso ili8ios !!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΨΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΨΕΥΤΡΟΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΙΑ ΣΥΝΔΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ. Ο ΠΣΑΦ ΨΕΥΤΙΚΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕ ΤΟ ΨΕΜΑ ΠΩΣ ΣΤΟ Ν/Ζ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΤΑΡΙΦΕΣ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΓΗΣΕΙ ΜΠΟΥΓΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟ ΝΙΟΥ ΝΤΙΛ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΑΡΙΦΕΣ ΠΟΥ ΚΡΑΖΕΙ Ο ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ Ν/Σ, ΑΠΛΑ Ο ΠΣΑΦ ΨΑΧΝΕΙ ΑΠΕΓΝΩΣΣΜΕΝΑ ΜΕ ΣΑ ΣΤΗΝ ΑΓΝΗΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ. ΑΝ ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΚΑΛΟ ΘΑ ΤΟΝ ΣΣΤΗΡΙΖΑΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ. ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΕΝΑΙ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε που ΔΕΝ μας στηρίζεις.
ΔιαγραφήΤι θα κάνουμε χωρίς τη στήριξη του καναπέ σου...; Λίγα πράγματα !
Όλοι την τριτη κάτω.....να είμαστε οπώς πρεπει !!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακολουθώ για μέρες τον λόγο του Σπανούλη του ΠΣΑΦ. Ή δεν έχει καταλάβει γρι ο άνθρωπος τι αφορά το νομοσχέδιο ή το κάνει επίτηδες όπως λέει κάποιος παραπάνω. Δεν μπορεί να προσπαθεί να μας πείσει για κάτι που δεν ισχύει αλλά ούτε και να είναι τόσο βλάκας και να επιμένει σε ψεύτικα κατασκευασμένα φαντάσματα. Μάλλον προκειται για συνδικαλιστική μηχανή τρομοκράτησης για ψευτοσυσπέιρωση του κόσμου. Μετά ξέρει αυτός. Μόλις πάρει το δωράκι του θα εξαφανιστεί για μην τον μπρογκίξουν οι εξαπατημένοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ Η ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΟΛΩΝ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΑΩ....ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΩ; ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΤΟ...ΛΟΥΜΑΚΗ;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΓΩ ΕΙΜΕ ΑΠΟ ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΧΟ ΣΗΧΑΘΕΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΛΑΜΟΙΓΙΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΟΥΤΣΟΥΠΙΑΣ.. ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΙΟΣΠΟΥ ΡΕ ΑΛΗΤΕΣ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΠΛΟ ΚΑΤΟΣΤΑΡΙ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕ ΜΕ ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΩ ΙΔΙΑ ΜΕΤΑΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΙΠΟΥΣ ΚΑΤΟΣΤΑΡΗΔΕΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΕΕΕΕ?????? ΑΗ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΛΑΜΟΓΙΑ ΑΓΡΟΤΟΠΑΤΕΡΕΣ ΦΑΓΑΡΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΗΣ ΛΑΜΟΓΙΕΣ ΣΑ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΖήσε με την πίκρα σου!!!
ΔιαγραφήΕΙΣΕ ΑΞΙΟΣ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΣΟΥ 1.09. ΟΤΑΝ ΘΑ ΦΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΜΕ ΑΔΙΑ ΧΕΡΙΑ ΑΛΛΑ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΡΟΥΣΦΕΤΑΚΙ ΤΟΥΣ, ΘΥΜΙΣΟΥ ΝΑ ΦΤΥΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ. Η ΛΥΣΗ ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΕ ΔΙΚΑΙΗ ΚΞΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ. ΤΑ 100ΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ, ΤΟ ΠΟΤΕΕ ΕΓΙΝΑΝ, ΑΝ ΠΗΡΑΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΚΑΙ ΤΙ ΤΑΡΙΦΑ ΕΧΟΥΝ. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ!!! ΟΛΑ Τ' ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΤΕΙΕΣ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι προτεινεις???? Εχεις κάποιον άλλο τροπο αντίδρασης???? Εχεις την εντύπωση οτι ο χρονος κυλάει υπέρ μας? Καθεσε και περιμένεις το τέλος το όποιος σου το έχουν ανακινωσει επισημα οτι ερχετε.... και για το μονο που θες να μινεις ισυχος είναι οτι δεν θα αντιδράσει κανένας άλλος????? Ποιος είναι τώρα άξιος της μοίρας του?????????
ΔιαγραφήΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΝ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΤΗΝ ΤΑΜΠΕΛΑ "ΑΓΡΟΤΟΚΑ ΦΒ"" ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΜΕ ΟΛΟΙ !! ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟΥς ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ !
ΔιαγραφήΚαι εγώ δεν έχω αγροτικό άλλα θα πάω....κάτι πρεπει να κάνω...βαρεθηκα να κάθομαι πανω απο ενα pc και να γράφω οτι θα τους ταραξουμε στις δικές και στα ευρωπαϊκά δικαστήρια........ Οι άλλοι συλογοι γιατί δεν κανουν ποτε τίποτα; Να οργανώσουν ενα συλλαλητήριο... Κάτι τέλος πάντων;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι αγρότες να δεν ήταν παρτάκιδες θα είχαν πολλά να κερδίσουν απο τους υπόλοιπους 100ρηδες. Είναι απαράδεκτο να νομίζουν ότι θα πετύχουν κάτι 1500 που είναι απέναντι στους 13.000 κατοστάρηδες συνολικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆσε μας λοιπόν στις ψευδαισθήσεις μας.
ΔιαγραφήΓιατί ασχολείστε με το 2% ;;;
Έτσι κι αλλιώς ...τίποτα δε θα πετύχουμε...!
(ώρα 14.24: Είμαστε πλέον πάαααρα πολλοί !!!)
ΤΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΨΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΣΑΦ ΔΕΝ ΛΥΝΟΥΝ ΤΟ ΤΑΜΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΜΟΝΟ ΤΑ ΜΙΚΡΟΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ "ΛΙΓΩΝ" ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΩΝ ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΕ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΟΙ ΣΠΑΝΟΥΛΙΔΕΣ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΙΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ 1.15 ΟΤΙ ΤΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΑΔΥΝΑΤΙΖΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟ ΤΑΜΙΟ ΑΠΌ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙΣ????
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια όποιον δι΄λαβασε τα αιτήματα των αγροτών ζητάνε δύο απαράδεκτα πράγματα:
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Να έχουν παράνομη διαφορετική μεταχείρση χωρίς καμια ουσιαστικη αιτιολόγηση.
2. Να καταστρατιγήσουν την αυτοπαραγωγή και να κάνουν τα πάρκα τους 140άρια που θα οπληρώνονται όλα στην προνομιακή ταρίφα των 45 λεπτών.
Δηλαδή όλοι οι υπόλοιποι αυτοπαραγωγοί θα είμαστε κορόιδα που θα χαρίζουμε δωρεάν το παρίσσευμα στο σύστημα και οι αγρο΄τες είναι οι έξυπνοι που θα το πουλάνε και θα αδυνατίζουν παραπάνω το λογαριασμό του ΛΑΓΗΕ??????
Ψευτράκο, ΔΕΝ τα διάβασες τα αιτήματα του Πανελληνίου Συνδέσμου Αγροτικών Φωτοβολταϊκών.
ΔιαγραφήΤο αίτημα είναι να προσδιορίζομαι στο Νομοσχέδιο ως ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΟ, όπως συνέβει στο Νομοσχέδιο με το οποίο ΜΠΗΚΑ στα Φ/Β (Νόμος 3851/2010).
Αυτά που αναφέρεις ως ΔΗΘΕΝ αιτήματα, είναι μπούρδες. Κατάλαβες ψευτράκο....;
Τι δεν καταλαβαίνεις;
ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ 1.14?? ΕΧΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΊΕΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΔΡΕΣΜΟΙ ΜΑΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ?? ΕΧΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ...ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ? Η ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΤΟΛΜΙΣΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΝΑ ΦΩΝΑΞΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ??? ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΠΤ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ!!!! ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΑΙΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΠΟΙΗΣΗ. Η ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΚΑΠΟΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΣΑΦ ΣΕ ΜΥΣΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΕΚΑ, ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ, ΑΣΧΕΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΑ. ΕΚΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ 100ΡΗΔΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΘΑ ΕΛΑΦΡΥΝΘΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΑ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΙ ΜΕΓΑΑΛΟΙ ΤΟΥ ΦΑΣΤΑ ΤΡΑΚ ΚΛΠ ΤΟ ΜΕΡΙΔΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΑΛΟΓΕΙ 50 - 60% ΕΤΣΙ ΜΟΝΟ ΘΑΑΝΑΣΑΝΕΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟς ΛΑΓΗΕ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΣΤΕ. ΤΟ ΝΑ ΣΥΝΤΑΣΕΣΕ ΣΕ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ ΑΔΥΝΑΤΙΖΕΙΣ ΤΟ ΤΑΜΙΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα όργανωσουν και οι άλλοι σύνδεσμοι κάποια μόρφη αντίδρασης και θα είμαστε και εμεις οι αγρότες εκεί.... Αλλά μάλλον μονο εμείς έχουμε την θηλιά στο Λεμό απ οτι φενετε τι ναπω.... Αγρότης είμαι οτι έκαναν οι άλλοι εγώ ειμουν εκεί....ξενοδοχεία με τον Καλογεράκη.......εκεί ήμουν...δεν θυμάμαι να έκαναν κ τίποτα άλλο.κύριοι πρεπει να είμαστε όλοι μαζί ενωμένοι...οτάν πάρετε την απόφαση να αντιδρασετε να βγειτε στους δρομους αν δεν την αντεχετε αλλο αυτη την κατασταση εγώ θα είμαι μάζι σας...όλοι μάζι την τριτη!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο νομοσχέδιο για το new deal δεν είναι το παρόν. Είναι χωριστό και θα ακολουθήσει και εκεί πρέπει να έχουμε στραμμένη την προσοχή μας. Αυτά που λέει ο Σπανούλης του ΠΣΑΦ περί αναδρομικων αλλαγών των ταριφών με υπουργική απόφαση είναι εντελώς λάθος και εκ του πονηρού, δηλαδή συμφωνώ με όσους το έθιξαν παραπάνω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό όμως που οι αγρότες ποντάρουν στην κινητοποίηση αυτή είναι δύο καταχρηστικές τροπολογίες για διαφορετική μεραχείριση και αυτοπαραγωγή. Τα δύο αυτά ρουσφέτια θα χρεώσουν το ταμείο καμιά 20ριά εκατομμύρια το χρόνο, τα οποία θα κληθούμε να τα πληρώσουμε με κούρεμα οι υπόλοιποι, που δεν έχουμε και άλλες δουλιές. επιτέλους πρέπει να σταματήσει το καρκίνωμα των τροπολογιών. Μια τα φαστ τρακ, μια οι αγρότες θα μας βουλιάξουν όλους!!!!!!Καμία στήριξη ή ανοχή δεν πρέπει να δείξουμε οι υπόλοιποι!!!!
Έτσι ακριβώς ! Το σωστότερο σχόλιο που διάβασα ως τώρα !
ΔιαγραφήΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΦΙΛΕ 1.30 ! ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΕΙΠΕΣ ΤΗΝ ΛΥΣΗ!!!!!! ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ...... ΚΑΙ ΑΠΛΑ ...ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!! ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ ΧΑΧΑΧΑ ΟΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ!!!! ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΧΘΡΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΜΑΣ ΤΟΝ ΣΤΟΧΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΔΥΝΑΤΙΖΟΥΜΕ....ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΎΠΩΣΗ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΒΟΎΤΥΡΟ ΣΤΟ ΨΩΜΙ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΕΚΑ??????
ΑπάντησηΔιαγραφή1.32 τον Καλογράκη μην τον αναφέρεις διότι και πληρώνονται παράνομα στην Κρήτη και έχει στηρίξει επίσημα το άνοιγμα της αγοράς σε νέες ΄άδειες. Ούτε ο ΣΕΦ να ήταν!!!! Βλέπεις λοιπόν ότι το να πηγαίνεις σε συγκεντρώσεις ίσα για να πας, μάλλον ζημιά κάνεις. Ο Καλογεράκης τους ΠΑΣΥΦ έχει καταρρεύσει μετά από αυτά, αλλά ΄τοτε που σε ήθελε για να προωθήσει την δική του ατζέντα εσύ του παρείχες λάθος στήριξη!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδιάβαστα τα περισσότερα παλικάρια. Αδιάβαστα. Και όταν πας ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ να γίνεις επιχειρηματίας, τότε ...πας ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ (γενικώς) !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Θα απολογηθούν οι αγρότες (το 2% των Φ/Β πάρκων) για το γεγονός ότι οι άλλοι σύνδεσμοι (το 98%) έχουν μείνει σε ανακοινωσούλες και λεκτικά λογίδρια; Γιατί ασχολείστε ρε λεβέντες με το 2% ;;; Τι σας καίει το 2% ;;;
2. ΕΣΥ ως επιχειρηματίας στα Φ/Β, αύριο Δευτέρα, άμα θες, πας και πουλάς το πάρκο σου, ακόμα και 10.000 ευρώ ή τζάμπα. Εγώ ως αγρότης με Φ/Β, γιατί δεν έχω αυτό ο δικαίωμα; Γιατί ο ΕΙΔΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ μου φόρτωσε ένα ταγάρι με ΕΙΔΙΚΗ ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ που αφορά ΜΟΝΟ τα αγροτικά;
3. Για το αν έκανε Αγροτικές άδειες ο Κοπελούζος κι ο κάθε Κοπελούζος, ΔΕΝ θα απολογηθώ ΕΓΩ ο πραγματικός αγρότης. Θα απολογηθείς ΕΣΥ ο επιχειρηματίας Φ/Β που απο τον καναπέ σου, ξερνάς ψέματα για να καλύψεις τη γύμνια σου. Κάτσε στον καναπέ σου λοιπόν και γράψε μαλακιούλες, συνομιλώντας παράλληλα με καμιά γκομενίτσα στο facebook. Τόσο σε κόβει, τόσο κάνεις!
4. Ερχόμαστε στην Αθήνα και είμαστε πολλοί !!!!!
Το βόυτυρο στο ψωμί του ΥΠΕΚΑ είναι η προώθηση διαφορετικών συμφερόντων που δεν αθροίζουν. Έτσι του δίνεται η δυνατότητα να μην κάνει τίποτα, οποτε και να βολεύονται στα οριζόντια μέτρα οι καρχαρίες που πρέπει κανονικά να πληρώσουν παραπάνω!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή1.44 MAKIS ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΤΟ 2% ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ. ΕΓΩ ΜΙΟΝΟΣ ΜΟΥ ΑΝ ΣΤΟ ΠΑΙΞΩ ΩΡΑΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΤΟ 0,0001% ΟΠΟΤΕ ΑΝ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΟΥΝ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΕΠΙΒΑΡΥΝΩ ΚΙΟΛΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΓΩ ΘΑ ΣΤΡΗΡΙΖΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΚΑ ΤΟΥΣ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΖΗΤΑΤΕ ΑΛΛΑ ΖΗΤΑΤΕ ΠΟΝΗΡΕΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΕΣ?????
Το αίτημα, δεν είναι να με εξαιρέσουν επειδή είμαι το 2%.
ΔιαγραφήΤο αίτημα είναι να προσδιορίζομια στο Νομοσχέδιο ως ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΟ, όπως συνέβει στο Νομοσχέδιο με το οποίο ΜΠΗΚΑ στα Φ/Β (Νόμος 3851/2010).
Τι δεν καταλαβαίνεις;
Έτσι φιλέ 1.38 ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ !!! πατά τα πλήκτρα δυνατά να δώσεις έμφαση ...να ακουστεις περισσότερο.. Έτσι αυτό είναι έτσι θα λυθούν τα προβλήματα ολων μας!!!!! Εκεί στη Μεσογείων τα έχουν παίξει τώρα...τους εχεις τρομοκρατήσει δεν ξέρουν τι να κανουν.... Δεν τους φωβιζουν οι αγρότες πλεον.... Δεν πάνε να κατεβούν με τα τρακτέρ να τα σπάσουν ολά στη βουλή....συνέχισε τον αγωνα οπώς μονο ΕΣΥ ξέρεις και θα ερθει η δικαίωση
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστός ο 1.48!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν πρέπει κάτι να ζητήσουν οι αγρότες είναι να μπορούν να πουλήσουν τα πάρκα τους!!!! Ότι δηλαδή ισχύει και στους υπόλοιπους. Απλά να επανέλθουν και οι ταρίφες τους στα πλάισια που ίσχυε και για ολους τους υπόλοιπους, έτσι για να μην έχουν πλεονέκτημα στην πώληση από τους υπόλοιπους.
ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΗ ΑΓΡΟΤΙΚΟΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΥΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΥΝΤΡΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΟΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΝΑ ΦΩΝΑΞΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ?????
ΑπάντησηΔιαγραφήΚουτοπόνιρα πραγματα... άκου λέιε δεν μπορούν να πολήσουν η αγρότες πάρκα!!! Διλαδί θέλετε αγρότες μου να τα πωλήστε????
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν το προτηνω πιστεψε με!!!! Αλλά ζητήστε να σας επιτραπεί απλά για είστε ιση με μας και να δητε τη γλικα!!! Αφίστε όμος της πνηριλες και της ντροπολογίες!!!!! με το ΣΥΡΙΖΑ!!!
Έχουμε ζητήσει ήδη, να μας δώσουν το δικαίωμα (Νομοθετικά) να πουλάμε τα πάρκα.
ΔιαγραφήΣε κάλυψα; Έχεις άλλο ερώτημα...;
ΑΝ ΒΓΕΝΑΤΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΖΗΤΑΓΑΤΕ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΘΑ ΕΡΧΟΜΑΣΤΑΝ ΖΗΤΑΤΕ ΟΜΩΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΣΑΣ ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΚΩΝ ΣΑς ΣΥΤΑ 140 ΚΙΛΟΒΑΤ!!!! ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα "σωστά" πράγματα, ΠΟΙΟΣ θα τα κρίνει; ΕΣΥ;
Διαγραφή1.54 auto katalava k egw... Kanenas den thelei tous fotovoltaikous sto dromo...... Out kai to YPEKA fusika..... Mipws h maxi tou plhktrologiou einai ....kateuthian apo to YPEKA???? Adikos kopos palikaria .......tha eimaste polloi!!!!!!!! Autoi pou prepei kai opws prepei!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι απαράδεκτο ο αγρότες να ζητάνε να αυξλήσουν κατά 40% τα πάρκα τους σε 140΄άρια με επιδότηση αναπτυξιακύ μάλιστα όταν δεν πληρωνόμαστε και το ταμείο έχει έλλειμμα. Και το ταμείο έχει έλλειμμα επειδή ήδη η ισχύς είναι πολύ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ υπάρχει τέτοιο αίτημα ψευταρά μου, σε αυτά που ζητάμε. Που το διάβασες;
ΔιαγραφήΟ Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αγροτικών Φωτοβολταϊκών ζητάει 2 ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ πράγματα.
Καλά ρε μπαγάσα: Έτσι αδιάβαστος και έφτασες να δώσεις 150.000 για να κάνεις Πάρκο;
Δεν είχες κάποιο συγγενή να σε συμμαζέψει...;
ΤΟ ΠΟΣΗ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΘΑ ΦΑΝΗ. ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΤΟ ΞΕΡΟΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ. ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΜΑΖΙ ΕΚΔΡΟΜΟΥΛΑ ΠΑΠΟΥΔΕΣ, ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ, ΠΕΡΙΠΤΕΡΑΔΕΣ ΚΛΠ, ΚΛΠ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΝΤΟΣ ΟΙ ΥΠΌΛΗΠΗ ΦΟΤΟΒΟΛΤΑΙΚΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕ ΖΗΤΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΔΙΚΑΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΙΣΧΥ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ ΣΑΣ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΑΡΙΦΑ 45 ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥ!!!!!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΚΙΡΙΟΙ.!!!!!!
Είσαι αδιάβαστος και ψευτράκος.
ΔιαγραφήΔε ζητάμε κάτι τέτοιο.
Ερχόμαστε και είμαστε πολλοί !!!
Δεν πειράζει μην έρθεις φιλαρακι... Θα είμαστε πολλοί και οπώς πρεπει οπώς σου είπα... ΕΣΥ δεν εχεις λογο να κατεβεις στους δρόμους? Ποτε θα το κανεις??? Τώρα κοντά??? Εγώ πάντως οτάν το κανεις (αν το κανεις) θα είμαι εκεί μάζι σου!!! Αν εχεις καμια σχέση με φωτοβολταϊκά φυσικά......
Διαγραφή1.56 ΕΣΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΕΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΕΙΣΑΙ ΟΚ ΕΤΣΙ? ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ......ΚΟΥΤΣΑ ΣΤΡΑΒΑ..... ΤΗΝ ΠΑΛΕΒΕΙΣ...ΕΤΣΙ???? ΕΓΩ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΠΟΔΙ ΜΕΣΑ..11% ΔΑΝΕΙΟ ΑΠΛΗΡΩΤΟΣ.... ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ Κ ΕΣΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΣΑΙ!!!!ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΞΕΚΟΛΛΑΣ ΑΠΟ ΤΟ pc !!!! ΕΣΥ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ???
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιάβασα την τροπολογία της ντροπής που κατέθεσε ο ΣΥΡΙΖΑ για αυτοπαραγωγή αγροτών. Είνια αδιανόητο και νομίζω πρέπει να το πληρώσει αυτό ο ΣΥΡΙΖΑ. Στην βουλιαγμένη αγορά θέλει ο ΣΥΡΙΖΑ να δόσει το δικαίωμα να γίνουν τα αγροτικά 140 άρια κρατόντας παράνομα την ταρίφα 45 λεπτών και να πάρουν και επιδότηση του κόστους κατασκευής από αναπτυξιακό. Και όλα αυτά με τιμές εγκατάστασης ξεφτίλα 2013. Μάλλον ο Κοπελούζος είναι από πίσω όπως και στο άλλο σκάνδαλο με τα φαστ τρακ που πάλι ο ΣΥΡΙΖΑ με τον Πετράκο έβαλε το χεράκι τους!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αγροτικών Φωτοβολταϊκών, ΔΕΝ αναφέρει λέξη στα αιτήματα του γι αυτοπαραγωγή.
ΔιαγραφήΔε θα γίνει το δικό σου ψευτράκο.
Ερχόμαστε και είμαστε πολλοί.
Φιλάκια....!
ΖΗΤΗΣΤΕ ΑΓΡΟΤΕΣ ΜΟΥ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΑς ΕΧΕΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ. ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΟΜΟΣ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΚΟΥΒΑΛΑΤΕ ΕΚΔΡΟΜΟΥΛΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑΔΕΣ, ΠΛΗΡΒΜΕΝΟΥΣ ΔΙΑΑΔΗΛΩΤΕΣ, ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ, ΕΓΓΟΝΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ ΙΣ ΑΓΙΑ ΤΟ ΜΠΟΥΓΙΟ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΣΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σε ρωτησουμε εσένα ποιο είναι το σωστο για να το ζητήσουμε την αλλη φορά φιλαρακι......κάτσε και περιμενε θα σε φωνάξει ο Λουμακης να πάτε σε κανένα ξενοδοχείο να σου πει τα νέα......
ΔιαγραφήΑπό την Τετάρτη...! Σήμερα δε μπορούμε!
ΔιαγραφήΚάλα τόσο πολύ σε τρομάζουν οι παππούδες κ οι γιγιαδες και οι περιπτεραδες? Αφού είναι έτσι δεν πας για καφεδακι έχει κ ωραία Μερά σήμερα....... ΕΣΥ έτσι οπώς κανεις δεν θα κοιμηθεις μέχρι την τριτη....
ΔιαγραφήΌποιος αμφισβητεί την ντροπή των τροπολογιών του ΣΥΡΙΖΑ για τα αγροτικά που αφορά μαιμού αυτοπαραγωγή για να γίνουν 140άρια και να έχουν πααράνομα διακριτή μεταχείριση, να μπει στο σιτε του ΣΥΡΙΖΑ ή να γκουκλίσει "τροπολογία αγροτικά ΣΥΡΙΖΑ" και να τις δει φόρα παρτίδα/ έτσι ίσως ντραπεί και δεν πάει ούτε αυτός στο ψευτοπανηγύρι του ΠΣΑΦ και της ΠΑΣΕΓΕΣ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αγροτικών Φωτοβολταϊκών, στα αιτήματα του ΔΕΝ έχει βάλει ποτέ τη λέξη "ΑΥΤΟΠΑΡΑΓΩΓΗ".
ΔιαγραφήΕίσαι τόσο ψευτράκος ή αδιάβαστος;
Κι αν είσαι αδιάβαστος, πως έριξες 150 χιλιάρικα σε πάρκο;
Δεν ήξερες ...δε ρώταγες...;
Ναι καλά δεν το είπε ο ΠΣΑΦ και έβαλε την ΠΑΣΕΓΕΣ να το ζητήσει. Γιάννη Γιαννάκης....
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος αμφισβητεί την ντροπή των τροπολογιών του ΣΥΡΙΖΑ για τα αγροτικά που αφορά μαιμού αυτοπαραγωγή για να γίνουν 140άρια και να έχουν πααράνομα διακριτή μεταχείριση, να μπει στο σιτε του ΣΥΡΙΖΑ ή να γκουκλίσει "τροπολογία αγροτικά ΣΥΡΙΖΑ" και να τις δει φόρα παρτίδα/ έτσι ίσως ντραπεί και δεν πάει ούτε αυτός στο ψευτοπανηγύρι του ΠΣΑΦ και της ΠΑΣΕΓΕΣ!!!!
Την κινητοποίηση, την διοργανώνει ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αγροτικών Φωτοβολταϊκών. Ούτε ο Γιάννης, ούτε ο Γιαννάκης, ούτε η Πηνελόπη, ούτε η κυρά Θοδώρα.
ΔιαγραφήΌσο και να πετάς τη μπάλα στην κερκίδα, σε πήραν όλοι χαμπάρι ψευτράκο!!
ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΤΕ ΜΠΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΗΣΕΤΕ ΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΙΡΙΟ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ?? ΥΠΟΠΤΟ (ΥΠΕΚΑ???????)
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΑΓΡΟΠΤΕΣ ΚΑΙ Ο ΠΣΑΦ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΤΗ ΜΕΡΑ ΜΑΣ ΔΙΧΑΖΑΝ ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΑΓΑΝ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΕΙΝΕ. ΑΥΤΟΣ Ο ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ ΜΕ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΥΦΟΣ ΚΑΤΗΛΑΝΑΦΤΗ ΜΑΣ ΕΧΗ ΦΛΟΜΟΣΗ ΣΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΔΗΞΗ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟ ΝΑ ΜΗ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΟΡΙΣΩ ΕΙΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΕ ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΑΛΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΛΗΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΑΓΡΟΤΟΝ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατάφερε το ...2% των Φ/Β να διχάσει το υπόλοιπο ...98% ;;;;;;;;;;;
ΔιαγραφήΜωρέ μπράβο οι αγρότες!!! Και δεν τους φαινότανε !!!!
Αλήτες δεν είναι μόνο όση βρίζουν αλλά και όσοι με ευγένεια προσπαθούν να μας διαλύσουν το ταμείο. Βλέπε φαστ τρακ, αυτοπαραγωγή αλλά Κουτσουπιά και ΠΑΣΕΓΕΣ και από πίσω καρχαρίες!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή~~~~~~~~~~~~ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΚΑΤΩ ~~~~~~~~~~~
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ
ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ!!!!!!!!¡
SYNADELFOI MH KOYRAZESTE. BOLTA TO SOI THA BGALOYN OI AGROTES STHN ATHINA. AGROTES MH XEHASTE EXH ORAIA KAFE STHN PARALIA. AN KANEI KAI KALO KERO LIAKADA THALEGA MH PATE KATHOLOU STHN BOYLH ALA KATEYTHIAN STHN PARALIA.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα, για καφέ θα έρθουμε φίλε μου. Ποιος σε ενημέρωσε για κάτι άλλο;
ΔιαγραφήΓιατί αγχωθήκατε όλοι για έναν απλό καφέ;;;;
Το θέμα είναι ποια ώρα ήρθε??? Μήπως ενός ακόμα αγροτικού ρουσφετιού σαν και αυτό που αρπάξετε το Πάσχα με 7% έκπτωση στην εισφορά????
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως έγινε αυτό? Με παππούδες και γιαγιάδες και εγγόνια????
ΔιαγραφήΒγήκαμε παλι στους δρόμους το Πάσχα παπαγαλακι!!!! ΕΣΥ που ήσουν?
ΔιαγραφήΘα είμαστε πολλοί απο Πελοπόννησο υπάρχει μεγάλη κινητικότητα.... Επιτελούς θα καταλάβουν οτι δεν μπορούν να κανουν οτι θέλουν χωρίς επιπτωσεις!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχομε κανονίσει να έρθουν και από Αλβανία και Σκόπια αγρότες για να κάνουν φβ και να συνδεθούν με ΛΑΓΗΕ για ευρόπουλα και προνομιακές τιμές!!!! όλοι μαζί οι βαλκάνιοι!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή???????? Λυγμενα ????????
ΔιαγραφήΜΗ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ!!! ΕΓΩ ΚΑΛΕΣΑ ΕΝΑ ΒΟΥΛΓΑΡΟ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΖΩ ΠΡΟΒΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑ ΡΘΕΙ ΝΑ ΜΕ ΣΤΗΡΙΞΗ ΝΑ ΠΛΗΡΟΘΟ ΠΑΡΑΠΑΝΟ ΑΠΌ ΛΑΓΗΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΠΛΗΡΟΣΟ ΚΑΙ ΕΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΟ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΚΑ ΕΚΑΝΑ???? Η ΜΗΠΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ????
Ελα φιλαρακι 2.27 εβαλες και αγγλικά να γράψεις .....Μας επεισες !!!! Είναι κι άλλος που μας λέει να μην κατεβουμε...ΡΕ ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ !!!!!!! Ο ΑΓΩΝΑΣ ΑΡΧΗΣΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΑΙΖΕΤΕ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΤΟ ALT και το SHIFT
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαχαχαχαχαχαχαχα
ΔιαγραφήΜια ζώη τα ιδία κ τα ιδία!!! Όπως οι παππατζιδες στην ομονοια
ΔιαγραφήΌλοι μαζί στο Σύνταγμα για να παίρνουν οι αγρότες φωτοβολταϊκοί πιο πολλά από τους υπολοίπους και για να κάνουν τα πάρκα τους 140άρια το 2014 με ταρίφα 0,45 και αναπτυξιακό!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλοι μαζί για τα "δίκαια" αιτήματα τους!!!!!!!!
Άλλος κανείς για το λεωφορείο????? Δώρο το εισητήριο...
Ψευτράκο, ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αγροτικών Φωτοβολταϊκών, ΔΕΝ αναφέρει λέξη στα αιτήματα του γι αυτοπαραγωγή.
Διαγραφή2.35 φέρε και τα πρόβατα μαζί από την Βουλγαρία!!! Όσο περισσότερα τα ζώα τόσο περισσότερα τα βελάσματα!!! μέσω και έξω από την Βουλή!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αγροτικών Φωτοβολταϊκών, ΔΕΝ αναφέρει λέξη στα αιτήματα του γι αυτοπαραγωγή.
ΔιαγραφήΟ ίδιος ψεύτης από το πρωί, προσπαθεί να κρύψει τη γύμνια της δικής του ανεπάρκειας!
Με Προβάτα και βελασματα παπαγαλακι κέρδισαν οι αγρότες ενα 7 % στην έκτακτη εισφορά. ΕΣΥ με το να αλλαζεις απο ελληνικά σε αγγλικά και απο μικρά σε μεγαλα για να φενεσαι....περισσότερος τι εχεις καταφέρει μέχρι τώρα??? Παρτο χαμπαρι γιαπι !!!!! Το ξέρει το κολπο με το alt και shift και ο Μάκης απο το ΥΠΕΚΑ γιαυτό σε παει γ..........ας. Αστο το γ......νο το πληκτρολόγιο και Ελα με τα πρόβατα την τριτη
ΔιαγραφήΔηλαδή το μυστικό είναι στα πρόβατα, στα βελάσματα ή στις βερβελιές???
ΔιαγραφήΕΓΩ ΠΑΛΙ ΝΟΜΙΖΩ Η ΜΠΟΧΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ!!!!
ΔιαγραφήΔηλαδή οι βερβελιές???
ΔιαγραφήΤΑ ΣΚΑΤΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ, ΤΙ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ...
ΔιαγραφήΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ...ΟΛΟΙ ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ...ΠΡΩΤΑ ΜΕ ΠΟΥΛΜΑΝ ...ΜΕΤΑ.....ΒΛΕΠΟΥΜΕ......ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΑΓΩΝΑΣ...ΕΜΕΙΣ.....ΞΕΡΟΥΜΕ!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα είναι το "άτομο" φίλε μου και γράφει με 45 ονόματα, για να δημιουργήσει κλίμα.
ΔιαγραφήΑλλά, αφού οι "δικοί του" τον αφήνουν και δε του ζητάν να απολογηθεί για την ανεπάρκειά του, καλά τους κάνει. Έτσι κι αλλιώς, αυτός έχει MW και τα Μέλη του κάποια KW.
Μην αγώνεσε λοιπόν με τους ΔΗΘΕΝ πολλούς, που στρέφονται κατά των αγροτών. Το πρόβλημά τους ΔΕΝ είναι οι αγρότες, αλλά οι ηγεσίες των συνδέσμων τους, που εξάντλησαν τον αγώνα τους σε 5-6 ανακοινώσεις !!
ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΤΑ ΦΑΣΤ ΤΡΑΚ ΚΑΙ Ο ΚΟΠΕΛΟΥΖΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΝΑΓΑΚΟ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΨΥΧΗ. ΑΣ ΣΟΔΟΜΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΑΝΟ ΣΤΟ ΠΤΟΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. ΚΑΤΙ ΘΑΧΕΙ ΜΗΝΕΙ ΝΑ ΦΑΝΕ. ΚΑΙ ΑΝ ΔΕ ΒΡΟΥΝ ΘΑ ΦΑΝΕ ΤΟ ΔΙΠΛΑΝΟ ΤΟΥΣ.
ΔιαγραφήΚάπιος παραπάνο τα χοσε στο Καλογεράκη του ΠΑΣΥΦ. Για να δητε τι καλός άθροπος είναι και όλη εμής στο ΠΑΣΥΦ και επηδή έχομε πληροθη παράνομα παραπάνο τέσσερις μηνες απο σας, θα ρθομε να σας κεράσομε σουβλάκια απ΄τα παράνομα που εισπράτομε προνομικακά. τι διάολο συντεχνοι ήματσε???
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΟΛΙΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΙΣ ΤΡΟΠΟΛΙΓΙΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ. ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ. ΔΕΝ ΕΧΟ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΩ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΤΗΣ ΠΑΣΕΓΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΚΑΚΙΑ 140ΆΡΙΑ ΜΕ ΤΑΡΙΦΑ 45, ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟ 2014. ΚΑΛΑ ΤΙ ΡΕΜΑΛΙΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΟΥΤΣΟΥΠΙΑΔΕΣ ΡΕ... ΑΗ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΠΙΑ ΣΑς ΒΑΡΕΕΘΗΚΑΜΕ. ΔΗΛΟΝΕΤΕ ΜΙΑ ΖΟΗ ΤΡΕΙ ΕΛΛΑΔΕΣ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΕΤΕ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΠΤΩΧΕΥΣΑΤ ΕΤΗΝ ΧΩΡΑ!!!! ΟΥΤΣ!!!!!!!!!!
Τώρα το διαβασες???? 10 φορες το εχεις διαβάσει την τελευταια ωρα και μας λες που να το διαβάσουμε και εμείς!!!!!!
ΔιαγραφήΠΑΡΕ ΝΑ ΧΕΙΣ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΕ...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.syriza.gr/category/%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B9%CE%BF/%CE%BA-%CE%BF/page/2/
syhnadelfoi kanonikoi fotovoltaikoi, mh trogeste me tous agrotes giati panta etsi itan... apla min asxoliste!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να ασχολουντε τοοοοοοσο πολύ φιλέ μου κανονικές φωτοβολταϊκές, μήπως δεν είναι καν φωτοβολταικοι????? ΕΣΥ τι λες???
ΔιαγραφήΠΡΟΤΗΝΟ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΝΑ ΚΑΝΗ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΙ ΣΙΝΙΣΤΟΣΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩρα ξέρουμε??????? Είμαστε πολλοί που θαερθουμε με ιχ τι ωρα θα πρεπει να είμαστε εκεί??????
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κατάληξη θα είναι η Βουλή, περίπου στις 12.00
ΔιαγραφήΌμως, θα προηγηθούν κάποιες άλλες επισκέψεις, ομαδικά.
ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΚΟΥΣΤΟΥΜΕ!!!!!! ΜΕΡΙΚΟΙ ΤΡΕΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ (ΥΠΕΚΑ) ΑΛΛΟΙ (ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΟΙ) ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΑ ΕΤΟΙΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΑ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΣ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΟΥ... ΑΣ ΕΡΘΟΥΝ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΥΠΕΚΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ.... Η ΜΑΛΛΟΝ....ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ!!!!!!! ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ!!!!!!
ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΑΩ ...... ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΝΑ ΠΑΩ???? ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΩΧΕΙΟ ΜΕ ΤΟ ΛΟΥΜΑΚΗ???????
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΠΑΣ, ΝΑ ΠΑΣ ΚΑ ΙΜΗ ΞΕΧΝΑΣ ΝΑ ΦΤΥΝΕΣΑΙ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΤΟ ΡΟΥΣΦΕΤΑΚΙ ΤΟΥΣ... ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΡΟΥΣΦΕΤΙ ΣΤΟ ΡΟΥΣΦΕΤΙ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΛΑΚΟΣΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΕΙΣ...
ΑπάντησηΔιαγραφήαναμασας συνεχεια την ιδια καραμελα , μου λες να μην παω ,δεν μου λες ομως που νσ παω...ε,εις να προτεινεις κατι??? Δειχνεις να βολευεσαι στο να μην υπαρχει καμιας μορφης αντιδραση.......γιατι αραγε???
ΔιαγραφήΟΣΟ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ -ΔΕΣΜΕΣΗ ΑΔΕΙΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ 100 KW ΒΑΣΗ ΝΟΜΟΥ ---- ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΚΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ 100ΣΤΑΡΙΔΕΣ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΟΤΙ ΤΑ "ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΑ" ΒΛΑΠΤΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΟΛΩΝ ......ΚΑΤΙ ΘΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΑΥΤΗ ......ΑΛΛΙΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΟΝ ΛΟΥΜΑΚΗ ΜΕ ΤΟ "ΓΛΥΚΟ" ΥΦΑΚΙ ΚΑΙ ΤΑ 80 ΣΤΡΕΜΜΑΤΑ ΠΑΡΚΑ ΟΠΩΣ Ο ΙΔΙΩΣ ΕΙΠΕ ----ΝΑ ΣΑΣ "ΣΩΣΕΙ" ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΠΑΜΕ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ...........ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.......
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι τόσο ηλίθιοι για να μην το καταλαβενουν οτι όλοι θα βγουν κερδισμένοι 2 -3 παπαγαλακια βάλτοι είναι που εξυπηρετούν άλλα συμφεροντα
ΔιαγραφήΟ Λουμάκης απ' οτι ξερω 100άρια έχει. Τώρα το πόσα στρέμματα γη αγόρασε δεν νομίζω ότι αφορά διότι ούτως ή άλλως την αγόρασε και σίγουρα είναι μικρότερη από αυτή που έχουν τσάμπα οι αγρότες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην ουσία τώρα ο κόσμος τοχει τούμπανο και κάποιοι κρυφό καμάρι το μικροσυμφέρον τους. Αγρότες από τότε που μπουσουλλησατε στα φωτοβολταϊκά αισθάνεστε παιδιά άλλου θεού. Οπότε άντε μόνοι σας να κάνετε την προσευχούλα σας και να προσκυνήσετε το διεφθαρμένο θεούλη βουλευτή σας για να σας κάνει ένα ακόμα θαυματάκι. Τώρα βέβαια το θαύμα θα ναι κάλπικο διότι δε θα πληρώνεστε ούτως ή αλλος αλλά ποιος νειάζεται... Εσείς για την μπάλα πάτε αφού άλλωστε το φωτοβολταϊκό τόχετε για συμπληρωματικό εισόδημα... Αλίμονο σαυτούς που περιμένουν να ζήσουν...
Απο οτι ξέρεις.......... Μάθε πρωτα και μετα μίλα..........
Διαγραφή4.07 mporeis na pas kai me ta fast trak an se volevei...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ:
ΑπάντησηΔιαγραφή1. ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΤΑ ΠΑΡΚΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΝ Η' ΒΡΟΥΝ ΠΕΛΑΤΗ
2. ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ 2013 ΙΔΙΑ ΕΙΣΦΟΡΑ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ 100ΑΡΙΑ
3. ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΥΤΟΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
4. ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΙΣΦΟΡΑ ΑΝΑΛΟΙΓΙΚΗ ΒΑΣΕΙ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΠΑΡΚΟΥ, ΤΑΡΙΦΑΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ.
ΑΠΌ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΙΚΑΙΑ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΑΠΌ ΤΑ ΡΟΥΣΦΕΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ.
Σωστός και να βάλουμε και τον αναπτυξιακό για όποιον εισέπραξε όμως.
ΔιαγραφήΟΣΗ ΒΑΛΤΟΙ ΔΙΘΕΝ ΜΙΛΑΝΕ ΕΔΟ ΓΙΑ ΜΑΖΙΚΗ ΚΙΝΙΤΟΠΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΙΠΩΝ ΦΒ ΠΑΡΑΓΟΓΟΝ ΑΣ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟ ΣΙΤΕ ΤΟΥ ΠΣΑΦ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΣΑΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΙΛΑΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΤΟ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΕΦΤΕΟ ΛΕΠΤΟ ΓΙΑ ΧΟΡΙΣΤΗ ΨΕΥΤΟΚΑΤΙΓΟΡΙΑ. ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΦΤΙΝΟΥΝ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΡΑ ΟΣΗ ΠΙΣΤΕΨΑΝ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΣΤΙΡΙΞΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΤΑΧΑ ΣΤΙΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΙΠΩΝ ΑΠΌ ΕΜΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΣΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ.........ΒΑΛΤΟΣ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ????? ΕΙΜΑΙ ΑΓΡΟΤΗΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΜΟΡΦΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΣΕ ΣΤΙΡΙΞΩ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΡΘΕΙΣ ΜΕΘΑΥΡΙΟ..... ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ..... ΕΧΩ ΤΙΣ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΣ........
ΔιαγραφήΚια καλά εμείς οι αγρότες είμαστε αμόρφωτοι, χαζοί και την πατήσαμε!!! Εσείς οι κοστουμάτοι με τα ωραία μετρητά σας πού πηγαίνατε? όπως αμόρφωτοι είμαστε στο λόγο είμαστε και στην αντίδραση!!!!! Θα πέσει ξύλο χωριάτικο που θα γίνει ο κακός χαμός!! Καθίστε εσείς με τα κυριλίκια σας και τα δικαστήρια σε Χάγες μάγες να βγάλετε άκρη!! Εμείς τουλάχιστον κάνουμε και κάτι έσεις? Μωρέ θα γίνει της κοινής γυναικός το σιδηρούν κιγκλίδωμα αρχαιστί γιατί δεν είμαστε όλοι αμόρφωτοι και χωριάτες όπως κακώς νομίζουν οι περισσότεροι, ο υπογράφων διαθέτει και μεταπτυχιακό αλλά και γροθιέες και παλούκια κιόποιον πάρει ο Χάρος!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν είχατε κοινά με όλους και δίκαια αιτήματα θα ερχόμασταν να βοηθήσουμε με ότι έχουμε και εμείς. Γροθιές, παλούκια κλπ. άλλωστε και μεις απ΄ότι φαίνεται και παραπάνω δεν είμαστε όλοι του Πανεπιστημίου και αυτό μάλιστα είναι πλεονέκτημα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν όμως προσπαθείτε να μας περάσετε για κορόιδα και να πληρώσουμε εμείς τα χαράτσια που σας αναλογούν, απλά είμαστε απέναντι!!!
Μην τσακωνεστε χωρις λογο. Εαν πετυχουν (μακαρι) οι αγροτες διαφορετικη αντιμετωπιση αυτο θα ειναι καλο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ασημακης ειπε στις 10/10/2013 στην επιτροπη της βουλης οτι αν θεσει θεμα αγροτικων φωτοβολταικων στην ευρωπη θα κατηγορηθει για κρατικη επιχορηγηση και θα πανε τα προστιμα συννεφο. Οποτε οποιος αγροτικος 'η επενδυτης παρει κατι θα ισχυσει και για τους υπολοιπους.
Εγω παροτι δεν ειδα αγροτες στο ΣτΕ μετρημενα 10 παραγωγοι ημασταν θα ειμαι την τριτη. Ελπιζω ολοι να βρεθουν υπαρχη κοινο συμφερον δεν χαιρεσαι με τον βιασμο του αλλου γιατι ερχεται η σειρα σου!!!
Σπυρος Μ.
Μπράβο Σπύρο ....Δεν είναι τόσο χαζοι αυτοι που προσπαθουν να σαμποτάρουν την συγκεντρωση....η κοινη γνώμη είναι εναντιον ολων των φωτοβολταϊκών,νομίζουν όλοι οτι είμαστε ρεμαλια που καθόμαστε και βγάζουμε 5000 το μηνά.... θα γίνει κάτι, θα έρθουν κανάλια θα ακουστεί η αλήθεια .... Αυτό τρέμουν μερικοί ........Δεν είναι φωτοβολταϊκοι.......είναι απο το απέναντι στρατόπεδο........αν ηταν φωτοβολταικοι θα είχαν να προτείνουν κάτι.....σου λένε ....ΜΗΝ ΠΑΣ.....μονο αυτό τους νοιάζει......Οσα πλήκτρα και να πατισουν στο pc τους αυτή την φόρα θα είμαστε πολλοί!!!!!! ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ !!!!!!!!!!!!!! άδικος κόπος κύριοι. ----------- ΟΛΟΙ ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ. !!!!!!!!! -----------------
ΔιαγραφήΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΠΕ ΟΛΑ Ο ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΣ 5.45. ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΑΠΛΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΙΞΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ. ΑΝΓΤΙΘΕΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΤΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΜΑΣ. ΘΥΝΙΖΩ ΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΟΤΣ, ΑΕΡΙΟ, ΜΑΜΚ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΜΕ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΑ ΔΙΧΑΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΟΡΓΑΝΩΣΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΣΤΟ ΣΤΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΜΕΤΑ Ο ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΕΙ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ??? ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΡΙΣΤΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ??? Ε ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.afo.gr/fotovoltaika/
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΧΑΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΦΒ. ΝΤΡΟΠΗ!!!
5.48 τη παράνομα διαφορετική μεταχειριση που έχουν οι αγρότες του 2013 έναντι των υπολοίπων απλών, ήδη την χρησιμοποιούμε στο ΣτΕ οι δεκάδες παρεμβάινοντες και προφανώς θα τους βγει ξινή. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι θα φάμε όλοι οι υπόλοιποι το λούκι των δικαστηρίων και οι αγροτες ως ξύπνιοι θα πίνουν τον καφέ τους ήσυχοι... χωρίς να πληρώνουν αυτά που τους αναλογούν και που πρακτικά με καραγκιοζιλίκια ζητάνε να τους τα πληρώνουμε εμείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΜΕΝΑ Η ΑΛΗ ΜΟΥ ΔΟΥΛΙΑ ΟΤΑΝ ΥΠΙΡΧΕ Η ΟΙΚΟΔΟΜΗ, ΗΜΟΥΝΑ ΧΤΙΣΤΗΣ. ΤΟΡΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΠΕΜΙΝΕ ΕΙΝΕ ΕΝΑ 100ΑΡΙ ΦΒ. ΟΙ ΓΡΟΘΙΕΣ ΜΟΥ ΕΙΝΕ ΓΕΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΗ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥ ΚΑΝΗΣ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ. ΤΙΣ ΕΧΟ ΦΥΛΑΓΜΕΝΕΣ ΓΙΑ ΔΙΣΚΟΛΕΣ ΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΠΑΝΕ ΝΑ ΤΟ ΠΕΞΟΥΝ ΠΟΝΙΡΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΙΡΩΣΩ ΕΓΩ ΤΟ ΜΕΡΤΙΚΟ ΤΟΥΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιο χαλαρά τα πλήκτρα.
ΔιαγραφήΘα τα σπάσεις.
Χαχαχαχαχαχα. Ελπίζω να μην το πλενεις μόνος το 100αρι.... Θα το κανεις κομματια .Γέλιο φωτοβολταϊκος!!!!! Καινούργιο νουμερο μας βγήκε!!!!!!!!!!!
ΔιαγραφήΟΛΟΙ ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ και ας φάμε ξύλο απο το γροθο!!!!!!!!
ΕΧΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟΥΒΛΑ ΦΙΛΑΓΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΙΞΩ ΜΕΡΙΚΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΠΟΥ ΟΝΙΡΕΥΟΝΤΕ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ.!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπαρχουν και πόλλα α....δια που περιμένουν την τριτη να τα κλάσεις παπαγαλακι.... Φάε φασολάδα και Ελα.......
ΔιαγραφήΕρχομαστεεε κ ειμαστε πολλοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΗΝ ΞΕΧΑΣΤΕ ΝΑ ΦΟΥΣΚΩΣΤΕ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ...
Διαγραφή5.57 όλο το afo.gr είναι για κλωτσές με εκίνο τον αρχιμ@λ@κ@, Κώστας Γιωτάκος νομίζο λέγετε, που το πέζη διμισιογράφος το καθίκι της προπαγάνδας και της κακιάς ώρας!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠλάκα έχουν τα ταμπούρλα που βάζει για υπόκρουση στα βιντεο... αν και μια φορά είχε βάλει και κομπαρσίτα και ήταν για κλάματα το θέαμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΦΑΡΑΝΤΟΥΡΗ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?? ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΑΒΕΙ Ο ΓΙΩΤΑΚΟΣ ΣΤΟ AFO.GR???? ΗΤΑΝ ΚΑΛΗ Η ΦΑΡΑΝΤΟΥΡΗ ΣΤΙς ΜΕΙΟΨΗΦΙΕΣ!!! ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΑΓΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΟ 5%!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήh agrotia travaei thn katifora!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή6.20 για να καταλάβω εσύ τώρα ψελίζεις Φαραντούρη ή υμνείς την κάθοδο των αγροτών στην αθήνα???
ΑπάντησηΔιαγραφήkoroidevo!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκουστε .οταν καταθεταμε φακελο στη δεη μας εδιναν αριθμο αγροτικου φοτο βολταικου σταθμου.Τον φακελο τον καταθεσαμε με συγκεκριμενες προυποθεσεις. να μην πουλησουμε το παρκο για 5 χρονια, να μην μπουμε στον αναπτυξιακο.. να μην κατασκευασουμε παρκο πανω απο 100kw..Μας εδωσαν συγκεκριμενο πλαφον Μ W για το συνολο των αγροτων με Φ/Β.ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΝΟΜΟ 31851του 2010..οταν ΠΗΡΑΜΕ ΟΡΟΥΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ επανω εγραφε τον αριθμο της συνδεσης κ το ονομαζε αγροτικο φ/β..ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ λυπαμαι.ΚΑΘΙΣΤΕ ΣΕΡΦΑΡΕΤΕ ΠΛΗΚΤΟΛΟΓΗΣΤΕ ΔΙΚΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ.ΕΜΕΣ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ Κ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕ ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΠΖΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΛΟ ΦΒ ?????
ΔιαγραφήΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ. ΑΗ ΣΙΧΤΙΡ ΠΙΑ!!!!
Έπρεπε να σε ρωτησουμε ρε εξυπνακια μη καραγκιοζο να μας πεις ΕΣΥ τι θα κάνουμε......βλακα ε βλακα
ΔιαγραφήΑν ενας αγροτης εφτιαχνε κανονικο φ/β εχανε την αγροτικη του ιδιοτητα
ΔιαγραφήSTO BINTEO TOY AFO BALAN ENA PEDAKI NA LEEI TIS MALAKIES TOYS GIA NA MH FANE TO SIXTIRI OI IDIOI...
ΑπάντησηΔιαγραφήPOSO GELIOI EINE RE!!! DEN YPARXEI!!!!!!!!!!!!!!
ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΜΠΟΙΚΟΤΑΡΟΥΜΕ ΩΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΤΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΓΤΑ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΝΑ ΜΗ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΔΙΚΑΙΟΥ ΣΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ!!!! ΝΑ ΠΕΤΑΝΕ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΥΛΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΠΙΟΝ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΓΟΡΑΣΕΙ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΌ ΛΑΡΙΣΑ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Ο ΠΣΑΦ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΤΑΙΖΟΥΝΕ!!!
Σου προτεινω να μποικοταρεις παραλληλα και τα προιοντα της ΗΠΕΙΡΟΥ γιατι θα ειμαστε και εμεις εκει.Παραλληλα επειδη βαριεμε και τους τζαμπα μαγκες αυτα που λες εδω για τους αγροτες να τα λες και οταν φευγεις απο την πολη σου για να δουμε και ποσο μαγκας εισαι τελικα ΓΙΑΤΙ εμεις αυριο τα λεμε δημοσια και λεμε και που θα ειμαστε.ΑΝ εχεις τα κοτσια ελα εκει.
ΔιαγραφήSOSTOS O 6.38. TOUS DINOME TA OREA MAS LEFTA GIA NA MAS BRIZOUN???? NA MHN AGGIZEI KANIS TA PROIONTA APO LARISA NA KATALABOUN THN GLYKA!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΟ ΝΑ ΑΔΙΑΣΟ ΤΟ ΨΥΓΙΟ ΗΔΗ ΓΑΜΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήναι ρε κουτε. ΜΟΥ απαγορευε. Eφευγα απο το καθεστως των 100kw.kαυτοματα αλλαζα ασφαλιστικο ταμειο.Απο ογα πηγαινα τεβε.αυτοματα εχανα τον ορισμο του επαγγελματια αγροτη. αυτοματα εμενα εκτος ΚΑΠ.Αυτοματα εχανα τον ορισμο του ενεργου αγροτη. αυτοματα αλλαζα φορολογικο καθεστωςκ απο αγροτησ γινομουν επιχειρηματιας σαν εσενα κουτε
ΑπάντησηΔιαγραφήιδρωτα χρονων στα χωραφια δεν ανταλλασονται μετα δικα σου στον υπολογιστη ελεοσ πια. ΠΟΝΗΡΟΙ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΟ ΚΑΤΟΣΤΑΡΙΑ>ενω ΕΣΕΙ΅ΕΙΧΑΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΟΣΑ ΚΑΤΟΣΤΑΡΙΑ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΤΟΣΤΑΡΗΔΕΣΣΣΣΣΣ<>Ουστττ.ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ.εεεεεεεεεερχομαστεεεεεε κ ειμαστεΠΟΛΟΙΙΙΙΙΙΙΙΙ.
6.43 Ηρέμησε να μην ξαναγοράσεις είπαμε!!
ΑπάντησηΔιαγραφή6.48 ΚΑΤΣΕ ΜΑΛΑΚΑ ΝΑ ΠΕΙΝΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕ ΘΑ ΞΑΝΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΟ ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΣ ΑΥΤΑ. ΣΕ ΑΚΟΥΕΙ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΛΑΚΑ!!! ΠΟΣΟ ΑΛΑΖΟΝΕΣ ΕΙΣΤΕ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήβρε ουστ που θα φας κ ελληνικα ποιοτικα αγροτικα προιοντα με τη δουλεια που κανεις τα φ/β εννοω.για lidl σε βλεπω ικανο μονοοοο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλε δεν θα χρειαστει δικαστηριο γιατι δεν θα πανε στην ευρωπη να συζητησουν για αγροτικα! Το θεμα ειναι να μην εχουν οι λεγομενοι "μικροι" φωτοβολταικα γιατι με τετοια ζητηση που θα υπαρχει στην ενεργεια θα περνουν λεφτα πολλοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εγω εχω αντιρρησεις για αυτα που εχουν γινει με τους αγροτες αλλα στο γενικοτερο καλο δεν θα αναλωθω με τα παλια γεγονοτα.
Σκεφτειτε οτι ο λαγηε ειπε στο ΣτΕ οτι για δημοσιο συμφερον παρθηκαν αυτα τα μετρα αν αρχισει να δινει αδειες σε fast track, διαφοροποιηση στους αγροτες, 10% στις ανεμογεννητριες, οι υπολοιποι χωρις εκτακτη, ο υπολογισμος οτσ οπως γινεται.... το συστημα θα καταρρευση οποτε θα αυξησουν το ετμεαρ και θα τελειωνουμε. Πιστευει κανενας οτι το συστημα προκειται να λειτουργησει αν δεν αρθουν οι στρεβλωσεις!!! Για το χαλι μας δεν φταει ο αγροτης αλλα αυτοι που του εδωσαν το τυρι!!!!
Σπυρος Μ.
Κοιτά να δεις έγραψε το νουμερο τρια μήνυμα τα ενα Ελληνικά ενα αγγλικά κ ενα ανορθόγραφα και τώρα νομίζει οτι κανεις δεν θα αγοράσει προιόντα απο την Λάρισα.......αύτη η μαλακία του πληκτρολόγιου είναι πολύ επικυνδινη τελικά.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΗΘΕΙΑ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΥΛΟΓΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΙΡΙΟ? ΚΑΤΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ.... ?????? ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΝΙΩΘΟΥΝ ΑΔΙΚΙΜΕΝΟΙ??? ΕΓΩ ΘΑ ΠΑΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΜΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΩ....ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ....... ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΚΟ ΕΧΕΙ Η ΦΑΒΑ.......
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο θέμα φιλέ μου είναι να μην παει ουτε τώρα ουτε ποτε κανένας!!!!!! Αυτό θέλουν...και το έχουν πετύχει!!!! Είναι καλη σε αυτό 2 χρονία μας γ.....με και ουτε κιχχχχχχ.....ξέρεις ποσο δύσκολο είναι αυτό...?????? Αλλά ολά τα ωραία για το υπεκα... Κάποια στιγμη τελειώνουν......... ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ....ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ!!!!!
ΔιαγραφήΕΡΧΟΜΑΣΤΕΕΕΕΕ. Όποιος δεν αντέχει άλλο αύτη την κατασταση να είναι εκεί....τα παπαγαλακια κ οι βάλτοι άδικα κοπανανε τα πληκτρολόγια.... Οι καναπεδατοι..... τριτη βραδυ στις 8 στα δελτία ειδήσεων για περισσότερες πληροφοριες....οι υπόλοιποι....περιμένετε απο το Λουμάκη που δεν είναι ξεχωριστή...κατηγόρια...αυτός θα μας σωσει ολους μαζί.......
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΕ ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ ....ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ...ΜΑΣ ΔΊΝΕΤΑΙ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΓΊΔΑ ΤΩΝ... ΒΑΛΤΩΝ?????? ΚΟΥΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΟΥΝΑΓΕ ΟΛΟΙ ΚΑΤΩ!!!!!!!!!!! ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ.......ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ!!!!! ΝΟΜΙΖΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΜΕ ΣΤΑΥΡΟΜΕΝΑ ΧΕΡΙΑ ....ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ..... ΜΗΝ ΛΕΙΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΜΟΡΦΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΛΗΤΩΝ ΤΟΥ ΥΠΕΚΑ......ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΚΕΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια οσους δεν ξερουν η υποθεση στο ΣτΕ δεν εφτασε τοσο γρηγορα εξαιτιας των αγροτων αλλα λογο μεγαλων εταιριων. Επισης λογο των εκατονταδων προσφυγων στα διοικητικα δικαστηρια του πειραια. Το αναφερω για μην λενε καποιοι πονηροι οτι οι αγροτες τα εχουν κανει ολα!!! Καλο ειναι να κοιταμε πως θα υποχρεωσουμε το κρατος να τηρει τους νομους του συνταγματος και τις ευρωπαικες οδηγιες και οχι να προσθετουμε ανομιες για να σωθουμε προσωρινα. Ολοι πρεπει να απαιτησουμε να τηρουνται οι συμβασεις που εχουμε υπογραψει εαν ολα ηταν οπως πρεπει βαση συμβασεων τωρα δεν θα φωναζε κανενας. Δηλαδη οι αγροτες τι πιστευουν οτι ειναι σωστο να μην πληρωνομαι εγω που δεν ειμαι αγροτης??? Εαν ναι ας το δηλωσουν!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι μη τηρηση των συμβασεων ειναι το κοινο προβλημα τα υπολοιπα ειναι ανουσια.
Σπυρος Μ.
Χάνεις τα λογια σου Σπύρο. Οι αγρότες είναι παρτάκιδες και νομίζουν ότι κάτι κάνουν με τα ρουσφέτια... και την πλήρη μα πλήρη άγνοια!!! Μόλις φανε τα μούτρα τους θα δούνε πόσα απίδια βάζει το μικρό δισάκι τους...
ΔιαγραφήΔυστυχώς διχάζετε αγρότες μου τον κόσμο με τα ρουσφέτια και δίνεται λαβές και για άλλα κακά. Δεν έχετε ούτε μισό επιχείρημα που να αφορά και τους υπόλοιπους, οπότε τι περιμένετε?? Δυστυχώς λειτουργείτε διασπαστικά για άλλη μια φορά...
ΑπάντησηΔιαγραφήεγω σαν αγροτης αγωνιζομαι για να τιρουντε αυτα που λενε οι συμβασεις και οι δικες μου και οι δικες σου κ των οικιακων....χερομαι που οι οικιακοι περνουντα λεφτα που πρεπει να παρουν στην ωρα τους...οτι ακριβως λεει η συμβαση τους.αυτο θελω κ εγω για ολους ..αλλος προεδρος παει στο υπουργειο και ζητα εκτακτη εισφορα στα οικιακα.... αυτο συμενει διασπαση παπαγαλκι....ελιωσε η καραμελα με τους αγροτες φιλαρακι απο το πολυ πιπιλισμα...αστο δεν περναει ποια....
ΑπάντησηΔιαγραφήεγω πυστευω οτι την τριτη μεχρι και ......οι βαλτοι που προσπουν απελπισμενα θα κατεβουν στη βουλη....τοσο καιρο περιμενουμε.....ειναι διυνατον ρε ζωα να μην κατεβουμε επειδη πατησατε 10 κουμπια.....τοσο μεγαλη νομιζετε οτι ειναι η δυναμη σας.???? ετσι δειχνετε ποσο πολυ φοβαστε.......ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΝΙΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ......ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ....ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΞΝ ΤΡΙΤΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ, ΧΡΕΩΜΕΝΟΙ,ΕΓΚΛΟΒΙΣΜΕΝΟΙ....ΟΜΩΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΧΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΥΠΕΚΑ........ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ.......ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ..........
Διαγραφή7.59 ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥς ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ, ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΣΟΥ ΚΑΤΕΒΕΙ ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ. ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ... ΑΠΛΑ ΕΤΣΙ ΑΠΟ ΚΑΠΡΙΤΣΙΟ ΜΑΣ ΒΑΣΑΝΙΖΟΥΝ...ΚΑΙ ΔΕ ΜΑΣ ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ... ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΠΟΣΟ ΤΗΝ ΑΣΧΕΤΙΛΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΠΟΙΟΣ!!! ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΓΝΟΙΑ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ 5 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΕΚΛΕΓΟΥΝ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΕΣ ΣΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ 3 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΡΠΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ .? ΡΕ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ ΤΟ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΠΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΧΑΛΑΣΑΝ ΤΗΝ "ΣΟΥΠΑ" ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΤΕ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΤΗΣ ΠΟΥΛΑΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΣ ΞΑΝΑΠΟΥΛΑΤΕ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ Η ΜΠΑΤΖΕΛΗ ΚΑΙ Η ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΌΤΗΤΑ ΣΤΑ "ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ" ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΟΠΗΚΕ Η ΦΟΡΑ ΝΑ ΤΡΩΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΤΡΩΤΕ .......ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΕΙΠΑΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΙΝ ΤΟ 2010 ΑΡΑ ΕΧΕΤΑΙ ΠΑΡΕΙ ΚΑΤΙ ΨΙΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΓΙΑΥΤΟ "ΒΟΥΛΩΣΤΕ ΤΟ" ΛΑΜΟΓΙΑ ΛΟΥΜΑΚΙΔΕΣ Η ΌΤΙ ΑΛΛΟ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΣΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΤΑ ΟΙΚΟΠΕΔΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΜΑΤΙ ΨΩΜΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΤΖΟΒΕΝΑ .....ΝΑ ΞΕΡΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΙΑ Η Π...ΤΣΑ ΤΟΥ ΤΣΟΛΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ...ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΞΤΕ ΚΑΜΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΗ μ.......κια ΝΑ ΣΑΣ ΦΥΓΕΙ Η ΚΑΒΛΑ.ΛΑΜΟΓΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήesu pou eisai perissotero tou real apo to eikoniko ela thn trith gia real katastaseis....ksereis esu.....
Διαγραφήκαλλα εισε πολυ πορρομενος παρτακιας------μαλακας ....καλομαθημενος αγροτης..μαζεψου λιγο.......αδικημενε......μας κουρασες
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλε 8:46 εγω εκανα 16/6/2010 αιτηση στη δεη περιμενα ενα χρονο να παρουν οι αγροτες. Πηρα ορους συνδεσης 17/8/2011 κατεθεσα φακελο στην τραπεζα αρχες οκτωβρη του 2011 μετα εσκασε η κυβερνηση παπαδημου. 8/1/2012 πληρωσα ορους συνδεσης και υπεγραψα με δεσμυε καταφερα να κανω παραγγελια πραγματων αναμεσα στις δυο εκλογες του 2012 και η δεη με συνδεδε 3/8/2012 δεν καταλαβαινω τι λες??? Με ποιον νομιζεις οτι μιλας με τον κοπελουζο 'η τον μυτιληναιο??!
ΑπάντησηΔιαγραφήΞυπνα οσοι ηταν μεγαλοι πηραν τις αδειες που ηθελαν πριν το 2010 οποτε σε εμας τους υπολοιπους δεν μας πηρες κατι για μας χαλασεις το σχεδιο. Μηπως θεωρεις οτι οσοι εχουν κατοσταρια ειναι μεγαλοεπιχειρηματιες???
Σπυρος Μ.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΤΡΕΛΕΣ ΦΑΠΕΣ ΚΑΙ ΒΡΕΜΕΝΗ ΣΑΝΙΔΑ ΣΤΑ ΠΙΣΙΝΑ ΟΙ ΤΣΟΓΛΑΝΟΙ!!!! ΕΓΩ ΠΟΥ ΜΑΙ ΑΠΌ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΘΑ ΨΩΝΙΖΩ ΛΑΧΑΝΙΚΑ ΑΠΟ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΟΠΩς ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΑ. ΔΕ ΞΑΝΑΔΙΝΩ ΦΡΑΓΚΟ ΣΤΑ ΣΚΟΥΛΙΚΙΑ ΑΥΤΑ. ΝΑ ΨΨΦΟΛΟΓΙΣΟΥΝ ΝΑΝ ΞΑΝΑΓΙΝΟΥΝΕ ΚΟΛΛΗΓΟΙ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην επόμενη φορά αν μπορείς φέρε και για μένα 6 κιλά ντομάτες, 2 κουνουπίδια και 2-3 κιλά κάστανα για να παιδιά.
ΔιαγραφήΠέρνα κι απ τον Ιγκορ κι αν έχει φρέσκο κρέας πάρε μου 3-4 κιλά μπριζόλες.
Να μην κάνουμε διπλά δρομολόγια....
ΟΡΜΑΤΕ ΑΓΡΟΤΕΣ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήεεεεεεεεερχομαστεεεεεεε κ ειμαστε πολλοιιιιιιιιιιιιι
ΑπάντησηΔιαγραφήΟρμάτε και μόλις σπάστε δόντι... θα παρακαλάτε να σας σώσουν οι βολευτές... που τους παρακαλάτε να σας καταστρέψουν... ότι πάθατε από μπατζελή μάθημα δεν έγινε... μπρος και για ΄άλλη στούκα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ πάντως γνωρίζω πως ήρθαν μια μέρα στο δημοτικό σχολείο, αφού νωρίτερα μας είχε καλέσει ο συνεταιρισμός και μας είπαν:
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Η Ελλάδα πρέπει να συμμετέχει στην συμφωνία για το αποτύπωμα του άνθρακα με το 1/1000 των εδαφών υψηλής παραγωγικότητας.
2) Σε αντίθετη περίπτωση θα υπάρξει πρόστιμο όπως στις χωματερές κατά 1 δισ.
3) Η Ελλάδα θα ισορροπήσει από το αποτύπωμα άνθρακα αριθμού βιομηχανιών.
4) Το τίμημά της κιλοβατώρας που θα μας αγοράζετε, θα είναι λίγο χαμηλότερο από το μέσο όρο της ευρωπαϊκής ένωσης.
5) Διάρκεια θα έχουμε 20 χρόνια με πιθανότητες ανανέωσης αλλά με άλλη τιμή που θα αφορά εκείνη την εποχή.
6) Δεν θα μπορούμε να το μεταβιβάσουμε για 5 χρόνια.
7) Θα έχουν συγκεκριμένες προδιαγραφές οι εγκαταστάσεις μου.
8) Απαιτείτο 4 στρέμματα καλλιεργήσιμης γης για εγκατάσταση 0.7 στρεμμάτων και στο υπόλοιπο θα μπορούμε να κάνω ότι καλλιέργειες θέλω κρατώντας τα όμως stand by για επεκτασιμότητα με περισσότερα φβ άλλα και άλλες πιθανές ΑΠΕ, δηλαδή ανεμογεννήτριες η τεχνολογίες σταθεροποίησης του δικτύου πχ σαν τις Δανέζικες stirling με βιομάζα για πάνω από 100στάρι.
Θέλοντας να παραμείνω μέσα στα πλαίσια του καλού και του ωραίου δέχτηκα. Εξάλλου έχω καθαρή συνείδηση και εδρεύω.
Παρακαλώ όλους τους συνάδελφους αγροτικούς φωτοβολταϊκούς να υπερασπίσουν με κάθε τρόπο και μέσον τις συμβάσεις τους. Έχουν ΔΙΚΑΙΟ.
Ακούμε προτάσεις. Υπάρχουν.
Γτ κλαιγονται οι αγροτες δε καταλαβα...1.Τι το διαφορετικο εχετε δλδ?? τα πανελ εχουν προελευση απο τη γη ή ειναι ειδικη παραγγελια? Πολλοι αγροτες τοσα χρονια με τις επιδοτησεις π επαιρναν και αντι να τα διοχετευσουν στη παραγωγη τα εκανα σπιτια και αυτοκινητα(δεν αναφερομαι σε ολους τους αγροτες γτ υπαρχουν και πολλοι τιμιοι) 2. Οι περισσοτεροι απο σας ειχαν ετοιμα τα χωραφια,ενω αλλοι επιχειρηματιες οπως τους βαφτιζετε δεν ειχαν αυτο το προνομιο,αρα περισσοτερα εξοδα αυτοι. 3.Ποιος σας ειπε οτι θα παρετε τις επιδοτησεις?Δεν ψαξατε να δειτε οτι και αυτοι που μπηκαν στο αναπτυξιακο 3299/2004 δεν πηραν ολοι τα λεφτα? Εσεις τι νομιζατε,θα τα παιρνατε αμεσως? Πηγατε και δανειστηκατε με επιτοκια κοντα στο 11%,και ενω πολλοι γνωριζαν την καθυστερηση πληρωμων..ΔΕ ΣΑΣ ΚΡΙΝΩ ΟΠΩΣ ΚΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΙΘΕΣΤΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ...Αναφορα γεγονωτων κανω,και αντι να καθησουμε ολοι,μας το παιζεται νταηδες και γαιοκτημονες,και πως εσεις ειστε αυτοι π εχουν δικιο και κανεις αλλος..Ειπαμε,εχουν ιδιαιτεροτητες οι επενδυσεις των αγροτων,οπως και καθε επενδυση,αλλα 160 σχολια και μονο καρφωνει ο ενας τον αλλο..ΛΟΓΙΚΕΥΤΕΙΤΕ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ Ήλιε που το χθεσινοβραδυνο μου σχόλιο σε ενέπνευσε και το έκανες ξεχωριστή ανάρτηση,προφανώς και συμφωνείς με αυτά που εγραψα ωστε να το πραξεις.Η αλήθεια είναι όμως πως δεν γνωρίζω σε τι ακριβώς αποσκοπούν οι αγρότες οπως διαβάζω σε κάποια σχόλια ουτε ειμαι φυσικα σε κανεναν συλλογο ωστε να ενημερωνομαι-ενημερωνουν.Η μονη μου ενημερωση ειναι αυτο το μπλογκ που να εστιαζει καθαρά στα φωτοβολταικα και για τις πληρωμες του λαμογιε!Ελπιζω μονο να μην ισχύουν αυτα που γραφονται οτι αποσκοπούν στην πάρτη τους για το +40 στις κιλοβατορες κ.α και οτι θα οπισθοχωρισουν αμα περασουν τα δικα τους.Ελπιζω επεισης να μην μας απομονώνουν και μας ''φανε''εναν εναν αγροτικους και μη!Φυσικα απο τα λεγομενα μου λεγω οτι δεν ειμαι αγροτης εχω ενα 100σταρακι στην περιοχη της σπαρτης μονο τα έξοδα τρέχουν οπως ολοι μας γνωρίζουμε και ειμαστε στην ιδια κατάσταση και χρήματα από τον λειτουργό αγοράς τρομάρα του βλεπουμε με το σταγονομετρο!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ φίλε,
ΔιαγραφήΟ Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αγροτικών Φωτοβολταϊκών, που διοργναώνει την κινητοποίηση της Τρίτης, δεν έχει υποβάλει κανένα αίτημα για "αυτοκατανάλωση", ούτε υπάρχει σε επίσημο έγγραφο, αυτή η λέξη.
Με γνωστές αλήτικες μεθόδους (πούστικες τις λέμε στο χωριό μου), ένας τύπος πέρασε σε 30-40 μυνήματα ότι δήθεν οι αγρότες ζητάνε αύξηση των KW με προφανή σκοπό, να παρασύρει τους αναγνώστες και να αποπροσανατολίσει. Πιθανόν δε, για να τοποθετηθούν ΑΛΛΟΥ οι ευθύνες διοικήσεων των 100στάρηδων με επιχερηματικά πάρκα.
Ο τύπος αυτός, που γράφει με 30 ονόματα, απαντήθηκε πλήρως, σε όσα έγραψε παραπάνω.
Οι 300 αγρότες που θα βρίσκονται την Τρίτη στη Βουλή, ζητάνε την εισαγωγή τους στο νομοθέτημα, με τον όρο "Αγροτικά Φωτοβολταϊκά". Όπως ακριβώς ισχύει με το νόμο του 2010, που μπήκαν στα Φωτοβολταϊκά. Δεν υπάρχει κάτι περισσότερο από αυτό.
Στατιστικά, οι αγρότες κατέχουν μόλις το 2% των συνολικών ΜW. Το μένος που βγάζει ο τύπος που γράφει με 30 ονόματα, εναντίον των αγροτών, είναι ακριβώς για να αποπροσανατολίσει τα μέλη των άλλων συνδέσμων.
Επίσης μια στατιστική ακόμα: Εάν όλα τα αγροτικά πάρκα, πληρώσουν χαράτσι 70% αντί για 30% που είναι τώρα, το ταμείο του ΛΑΓΗΕ θα εξοικονομίσει μόλις το 0,62% παραπάνω ταμειακό όφελος.
Προσοχή: Αυτό δεν το γράφω ως επιχείρημα, ότι ΔΕΝ θέλουμε να πληρώνουμε χαράτσι επειδή δε σώζεται η κατάσταση με μας. Το γράφω για να δείξω ότι ο τύπος με τα 30 ονόματα (παραπάνω) στοχεύει να μετατοπίσει τις ευθύνες που πιθανόν έχει Ο ΙΔΙΟΣ έναντι των μελών του συνδέσμου του, προς τους αγρότες.
Το πρόβλημα του ΛΑΓΗΕ, του Υπουργείου και των επιχειρη,ματικών πάρκων ΔΕΝ είναι οι αγρότες. Οι αγρότες είναι το 2% των MW και έχετε όλη μέρα που ασχολείστε με τους αγρότες.
Εάν αύριο οι αγρότες πουν: "Γουστάρουμε να πληρώνουμε 70% χαράτσι, επειδή είμαστε καλά παιδιά", θα κερδίσει ο κάθε επιχειρηματίας των Φ/Π πάρκων 0,62%. Δηλαδή 390 ευρώ το έτος!!!!
Αυτό λοιπόν σας απασχολεί; Τα 390 ευρώ;;;;
Οι πονηροί ηγέτες σας, σας έχουν κάνει να κοιτάτε το δέντρο χάνοντας το δάσος !!!
Και ξανατονίζω, επειδή μπαίνουν και βλάκες ή κάποιοι που κάνουν τους βλάκες: ΔΕΝ έχουμε αίτημα να απαλοιφθεί το χαράτσι. Όσα αναφέρω παραπάνω με νούμερα και ποσοστά, είναι μόνο ως παράδειγμα, για να δείξω ότι το πρόβλημα των Φ/Β επιχειρηματικών ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ οι αγρότες.
Συμφωνω και ας μην ειμαι αγροτης...Εχετε δικαια αιτηματα οπως και αλλοι παραγωγοι..Δε συμφωνω με τον πολεμο μεταξυ αγροτων και μη..Απλα και εσεις ως αγροτες,μην επιτειθεσυμτε στους αλλους παραγωγους σα να φταινε αυτοι για την κατασταση..Ολοι ειμαστε 7 μηνες απληρωτοι,αλλα αν ο καθενας κοιταει τη παρτη τ,π αυτο συμβαινει οπως βλεπω,τοτε καλη τυχη σε ολους..Το θεμα ειναι γτ να μη δημιουργηθει ενας πανελληνιος συνδεσμος με ολους τους παραγωγους και να ακουστουμε ολοι..Αλλα να μ πειτε εδω τρωγομαστε μεταξυ μας,ο συνδεσμος μας μαρανε..
Διαγραφήερχομαστε κ ειμαστε πολλοι .εχουμε δικιο .με αλλους ορους μας εβαλαν στο παιχνιδι.επρεπε να μας βαλουν γιατι ειμασταν οι μονοι που ειχαμε γη υψηλης παραγωγικοτητας.προυποθεση ποσοστου που ζητουσε η ευρωπαικη ενωση.εμεις παλευουμε κ διεκδικουμε.οσο για εσας τους αθλητες του πληκτρολογοιου ακουστε.τα ιδια πανελ εχουμε την ιδια κοροιδια φαγαμε.το προβλημα ειναι το φυσικο αεριο αυτο επρεπε να το λυσει οκ λουμακης ο κ καλογερακης κ ο κ λαμογιακης τα οικιακα φοτοβολταικα να πληρωσουν .αυτοι επρεπε να σας σωσουν .εμεισ πολεμαμε κυριοι του καναπε. κ να χασουμε θα χασω ορθιος για το μελλον των παιδιων μου.πλεον ειμαστε μορφωμενοι με πτυχια κ με δαχτυλα χοντρα οπως παντα απο τη δουλεια. καντε οτι σας φωτισει ο θεος αλλα μακρια απο τη διχονοια κ το ζηλο.ειναι γυναικειες δουλειες αυτες .πονηραδες του στυλ δεν ξανααγοραζουμε προιοντα τα ιδια πανελ εχουμε πεστε τα στον 3851 του 2010 που ξεκαθαριζει τη ιδιαιτεροτητα μας.μακη αημακη λουμακη κ λαμογιακα ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ κΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ.κκ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΝ τριτη τα παντελονια σας να τα φορατε για να εφαρμοσετε τον νομο του δικαιου.τον νομο του αγροτη που του εχουν πιει το αιμα οι μεσιτες τα χωραφια οι καταστροφες. στα δυσκολα με την κριση εννοω ζητησατε τοιν πρωτογενη τομεα να σας σωσει..ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑΤΕ ΔΕΝ ΣΑΣ ΧΡΩΣΤΑΜΕ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ Η ΚΑΤΣΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ !!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ?????????ΣΑΣ ΤΣΟΥΖΕΙ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ,ΓΙΑΥΤΟ ΒΓΑΖΕΤΕ ΤΗΝ ΧΟΛΗ ΣΑΣ ?ΟΠΩΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΠΑΝΤΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΩΣ ΑΓΡΟΤΙΚΑ.ΤΟ ΕΠΙΤΟΚΙΟ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΕΙΝΑΙ 10.7% .ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ
ΔΕΝ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΤΟ 6%,.ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΒΑΖΟΥΝ ΣΕ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥΣ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΣΑΣ,.ΝΑΣΣΟΣ ΑΠΟ ΚΙΛΚΙΣ
ΕΠΙΤΟΚΙΟ 10,05% .ΣΕ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΔΕΝ ΜΠΗΚΑ . ΔΕΝ ΜΕ ΤΖΟΥΖΕΙ . ΔΕΝ ΒΓΑΖΩ ΧΟΛΗ . ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !
ΔιαγραφήΡε Νασσο απο το κιλκις,ηρεμησε αγορι μ και μην επιτειθεσαι στους αλλους..Πανε στον Ασημακη,οχι εδω..Ρωτα λιγο,ολοι οσοι εκανα αιτησεις στο αναπτυξιακο,πηραν οολοι τα λεφτα;;;Μαθατε να πουμε στις επιδοτησεις τοσα χρονια,και τωρα π δε πηρατε αφηνιασατε!!
ΔιαγραφήERXOMASTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΩ ΠΩ ΠΕΙΚΡΑ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ !!!!! ΤΡΩΝΕ ΤΟ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΤΟΥ ΛΟΥΜΑΚΗ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ . ΤΟΥΣ ΤΡΕΧΟΥΝ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΝΟΥΝ 50ΡΙΚΑ ΜΗΝΙΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΑ ΛΥΣΑΝΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.....ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ....ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΚΑΤΩ!!!!!!!!!! ΜΕ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήMakis αγροταρά μου επειδή το κουτόχορτο μπορείς να το ταίζεις μόνο στους χωριανούς σου, θα σου τρίψω λίγο στην μούρη την τροπολογία ΣΥΡΙΖΑ που θέλετε να κάνετε τα 100άρια σας 140άρια με μούφα αυτοπαραγωγή, έτσι για να δουν όλου τι ξεφτίλας ψεύτης και σκατολαμόγιι είσαι. Αντί να το βουλώσεις το κολόστομα αφού έστειλε κάποιος πριν την τροπολογία και τη διαβάσαμε όλοι, εσύ επειδή είσα αγράμματος και άξεστος και δε τη διάβασες συνεχίζεις. Φάε λοιπον:
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ-ΠΡΟΣΘΗΚΗ
ΠΡΟΣ: ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Στο Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής: «Ρυθμίσεις θεμάτων Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και άλλες διατάξεις.»
Θέμα: Τροπολογία στο Άρθρο 20 για Αγροτικά Φωτοβολταϊκά
Αιτιολογική Έκθεση
Σύμφωνα με τη ΥΑ 11308 (ΦΕΚ 1964Β 21/12/2010) παρ 3. «ενισχύονται συστήματα αξιοποίησης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας με αποκλειστικό σκοπό την κάλυψη των αναγκών της γεωργικής εκμετάλλευσης του δυνητικού δικαιούχου σε ηλεκτρική ενέργεια, θέρμανση, ψύξη ή ζεστό νερό και μέχρι εγκατεστημένης ισχύος 40kW».
Η συγκεκριμένη ρύθμιση προέκυψε μετά συντονισμένες προσπάθειες των φορέων των παραγωγών αλλά και του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων προκειμένου να επιτευχθεί μια μερική έστω αναπλήρωση του εισοδήματος ιδιαίτερα των καπνοπαραγωγών λόγω της περικοπής της επιδότησης του καπνού και της μεταφοράς ποσοστού 50% αυτής στον 2° Πυλώνα της ΚΑΠ.
Κατά συνέπεια είναι απαραίτητο να ρυθμιστεί πλήρως το θέμα της ενίσχυσης εγκαταστάσεων αγροτικών φωτοβολταϊκών, έτσι ώστε η προσπάθεια αναπλήρωσης του απολεσθέντος εισοδήματος να μην ακυρώνεται στη πράξη από γραφειοκρατικές αγκυλώσεις.
Η προτεινόμενη ρύθμιση ανταποκρίνεται πλήρως στις σημερινές ανάγκες των αγροτικών εκμεταλλεύσεων και τις απαιτήσεις προδιαγραφές της σύγχρονης τεχνολογίας, χωρίς ταυτόχρονα να αντίκειται στις διατάξεις της υφιστάμενης νομοθεσίας, όπως τεκμηριώνεται και από τη διεξοδική ανάλυση που ακολουθεί.
Πιο συγκεκριμένα, αναφορικά με την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ διακρίνονται δύο κύριες κατηγορίες:
Α) ο αυτοπαραγωγός που παράγει ηλεκτρική ενέργεια από μονάδες Α.Π.Ε., κυρίως για δική του χρήση και διοχετεύει τυχόν πλεόνασμα της ενέργειας αυτής στο Σύστημα ή στο Δίκτυο
Β) ο ανεξάρτητος παραγωγός που παράγει ηλεκτρική ενέργεια από μονάδες Α.Π.Ε., διοχετεύοντας τη στο σύνολο της στο Σύστημα ή στο Δίκτυο
Και οι δυο παραπάνω κατηγορίες παραγωγών συμμετέχουν στην σταδιακή διείσδυση των Α.Π.Ε. στην ηλεκτροπαραγωγή της χώρας μας αντικαθιστώντας τις συμβατικές μη ανανεώσιμες και ρυπογόνους πηγές ενέργειας.
Αντίστοιχα και στις δύο περιπτώσεις είτε άμεσα (αυτοπαραγωγός) είτε έμμεσα (αν. παραγωγός) γίνονται αποδέκτες – καταναλωτές της ενέργειας την οποία παράγουν.
Στη μεν περίπτωση του αυτοπαραγωγού η κατανάλωση αυτή είναι άμεση καθώς η παραγόμενη ενέργεια διοχετεύεται κατευθείαν στην γεωργική δραστηριότητα στη δε περίπτωση του ανεξάρτητου παραγωγού είναι έμμεση καθώς η ενέργεια διοχετεύεται στο δίκτυο, από όπου τροφοδοτούνται οι εγκαταστάσεις της γεωργικής δραστηριότητας.
Και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις ενδέχεται η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας να υπερκαλύπτει τις αντίστοιχες ανάγκες τις γεωργικής εκμετάλλευσης. Η παραγόμενη όμως επιδοτούμενη ενέργεια που αφορά αποκλειστικά στην κάλυψη των αναγκών της γεωργικής εκμετάλλευσης του δυνητικού δικαιούχου καθορίζεται πλήρως από την αντίστοιχη εγκεκριμένη ενεργειακή μελέτη που έχει υποβληθεί, με το επενδυτικό του αίτημα.
Φάε και τη συνέχεια λαμόγια MAKIS
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά συνέπεια δεν υφίσταται λόγος κατασκευής δύο ξεχωριστών, ανεξάρτητων φωτοβολταϊκών σταθμών από κάθε δυνητικό δικαιούχο (ένας για την κάλυψη των αναγκών της εκμετάλλευσης και ένας για τη πλεονάζουσα ενέργεια) δεδομένου ότι η επιδοτούμενη ενέργεια / ισχύς προσδιορίζεται από την υποβληθείσα με το επενδυτικό αίτημα ενεργειακή μελέτη ενώ παράλληλα δεν υπάρχει δυσκολία κατάτμησης του κόστους εγκατάστασης του φ/β σταθμού καθώς παγκοσμίως η σχετική δαπάνη προσδιορίζεται ανά kW εγκατεστημένης ισχύος.
Επισημαίνεται τέλος ότι οι αγροτικές εγκαταστάσεις που απαιτούν ηλεκτρική ή άλλη ενέργεια για τη λειτουργία τους βρίσκονται στην πλειοψηφία τους διάσπαρτες σε μεγάλες αποστάσεις μεταξύ τους και η άμεση τροφοδότηση τους από έναν φωτοβολταϊκά σταθμό θα απαιτούσε την εγκατάσταση δικτύου αντίστοιχου της ΔΕΗ, ανεβάζοντας κατακόρυφα το κόστος παραγωγής. Επιπλέον και επειδή η παραγωγή ενέργειας από φωτοβολταϊκούς σταθμούς εξαρτάται άμεσα από τις καιρικές συνθήκες, για τη καθημερινή, ομαλή τροφοδοσία των εγκαταστάσεων των αγροτικών εκμεταλλεύσεων θα ήταν απαραίτητη η χρήση συσσωρευτών υψηλού κόστους με αποτέλεσμα την σημαντική επιβάρυνση του κόστους της αγροτικής παραγωγής και τη δημιουργία σοβαρών προβλημάτων ανταγωνιστικότητας στις εκμεταλλεύσεις αυτές. Κατά συνέπεια η σύνδεση των παραπάνω φβ σταθμών με το δίκτυο, παρέχει στους αγρότες τη δυνατότητα αφενός να τροφοδοτούν σε συνεχή βάση το σύστημα διανομής ηλεκτρικής ενέργειας και αφετέρου να καλύπτουν με ασφάλεια τις ενεργειακές τους ανάγκες (ιδιαίτερα εκείνες της αιχμής) χωρίς την κοστοβόρα χρήση συσσωρευτών.
Τροπολογία
12. Στην παράγραφο 3 του Άρθρου 19 της ΥΑ11308 /2010 (Β’ 1964) προστίθεται εδάφιο ως εξής:
«Ειδικά για τις περιπτώσεις φωτοβολταϊκών συστημάτων ισχύος έως 100kW, που έχουν υλοποιηθεί από κατά κύριο επάγγελμα αγρότες, ενισχύονται, μέχρι την ισχύ των 40kW και συστήματα ανεξάρτητων παραγωγών, η παραγόμενη ενέργεια των οποίων διαχέεται στο δίκτυο και όχι απευθείας στη γεωργική εκμετάλλευση. Η ποσότητα της παραγόμενης από τα παραπάνω συστήματα ενέργειας που αντιστοιχεί στις καταναλώσεις της εκμετάλλευσης καθορίζεται από τη μελέτη προσδιορισμού των αναγκών της γεωργικής εκμετάλλευσης του δυνητικού δικαιούχου, σε ηλεκτρική ενέργεια, θέρμανση, ψύξη ή ζεστό νερό.»
Αθήνα 11/10/2013
Οι προτείνοντες βουλευτές
Πετράκος Αθανάσιος
Και αν είσαι τόσο βλάκας MAKIS και πάλι δεν καταλαβαίνεις πήγαινε στη ΠΑΣΕΓΕΣ να στα εξηγήσει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑη σιχτίρι την κουτοπονηριά σας μέσα....
Κουτσαβάκι, σε απαντάω παρακάτω.
ΔιαγραφήΆνοιξε τα γκαβά σου....
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα είμαστε εκέι, μαζί σας παιδία και ας μην έιμαστε αγρότες, όλοι μαζί μια γροθιά στα λαμόγια. Είμασταν καθώς πρέπει οικογενειάρχες και έχουμε χάσει την αξιοπρέπεια μας, χρωστάμε παντού σε συγγενείς και φίλους. Τι έχουμε να χωρίσουμε με τους αγρότες, είναι οι μόνοι που κινητοποιήθηκαν. Ήμουνα στην δίκη για την εισφορά και πόσοι ήταν 5-6 από εμας. Τι κάθεστε ρε μάθατε στα ευκολα. Μαθατε να σας βγάζουν το φίδι από την τρύπα οι άλλοι μια ζωή. ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΡΕ- και δεν είμαι αγρότης--ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ, εμείς τι κάνουμε, καθόμαστε και τα ξύνουμε, ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΦΟΡΑ ΡΕ , ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΡΠΑΖΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΜΑΣ... ΤΟΣΟ ΒΛΑΚΕΣ ΕΙΣΤΕ ΡΕ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΖΕΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ? ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΤΑ ΤΡΩΝΕ? ΑΝΤΕ ΞΕΚΟΥΝΗΣΤΕ ΝΑ ΠΑΜΕ, ΚΟΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΨΕΚΑΣΜΟΥΣ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕΕΕΕ. ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήΔεν εχω αρχίδια γιάτι είμαι γυναίκα, σύζυγος, εργαζόμενη και μητέρα, βλέπω τον αντρα μου να μαραζώνει κάθε μέρα, και να τρέχει από εδώ και από έκει μπας και σώσουμε το σπίτι μας. Εσύ λοιπον που με βρίζεις χωρίς να με ξέρεις, τι μας προτείνεις να κάνουμε? Και να πάρουν οι αγρότες το κάτιτι τους μπράβο του γιατί προσπάθούν και κινητοποιούνται, εμείς τι κάνουμε? ΠΕΣ ΜΟΥ, αντί να με βρίζεις. Σαν άντρας προτεινέ μου λύση!! Εμείς πάντος θα είμαστε εκει ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΣ!!!
ΔιαγραφήΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ Η ΚΑΤΣΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ !!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΕΟΣ Ο 12.29!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΙΚΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...ΕΧΕΤΕ ΧΑΖΕΨΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΤΟΥ ΛΟΥΜΑΚΗ.ΠΗΡΕΝΕΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΒRIEFING ΚΑΙ ΟΛΑ 8Α ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΤΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ Μ....ΚΙΕΣ !!!!! ΟΥΣΤ ΡΕ ΖΩΑ !!!! ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΕΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΝΟΔΩΧΕΙΑ ΟΤΙ 8Α ΣΑΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΛΟΥΜΑΚΗΣ ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΑΦΟΡΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΟΙ ΑΓΡΟΤΟΠΑΤΕΡΕΣ ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ, ΚΟΥΤΣΟΠΙΑΣ, ΚΑΡΑΜΙΧΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΣΑΣ ΑΓΡΟΤΟΛΑΜΟΓΙΑ!!!!!!! ΚΑΙ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ!!!!!!!!!!!!! ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΡΕ ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΑ ΝΑ ΠΛΗΡΟΝΟΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΣΑΣ???????? ΟΥΣΤ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ παραπάνω ο "μαγκάκος" που επικαλείται την τροπολογία του ΣΥΡΙΖΑ, να τον ενημερώσω, ότι ακόμα ΔΕΝ έγινα βουλευτής του συγκεκριμένου κόμματος, για να απολογηθώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ σε μιλάω για ενέργειες και αιτήματα του Πανελληνίου Συνδέσμου Αγροτικών Φωτοβολταϊκών. Έχεις να πεις κάτι γι αυτά ή θα συνεχίσεις τις σάλτσες τις χθεσινές, παλιοψευτρόνι;
Γράφει ο Π.Σ.Α.Φ. πουθενά για ιδιοκατανάλωση ρε ψευτρονάκι;
Το τι ζητάει ο ΣΥΡΙΖΑ, Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, Ο ΟΜΠΑΜΑ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΑΤΟΛΑΧ ΧΟΜΕΙΝΙ δεν αφορά τον ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΩΝ.
Έγραψες 38 μηνύματα ρε παλιοψευτρόνι από χτες και στα 37 διαβάλεις τον Π.Σ.Α.Φ. με ψέματα, ΣΥΡΙΖΑ και ΑΓΙΑΤΟΛΑΧ ΧΟΜΕΙΝΙ.
Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αγροτικών Φωτοβολταϊκών, απολογείται ΜΟΝΟ γι αυτόν. Για κανένα κόμμα, για κανένα βουλευτή, για καμιά ποδοσφαιρική ομάδα, για κανένα χορευτικό μπαλέτο.
Τα υπόλοιπο αύριο από κοντά. Δεν είμαστε πλέον πολλοί. Είμαστε κάτι παραπάνω.
ερχομαστε κ ειμαστε πολοιιιιι
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαλάκα MAKIS σου την είπαν 38 και το είδαν άλλοι 2038 αλλά εσύ επιμένεις στην μαλακία σου με τα δύο καπέλα ΠΣΑΦ ή ΠΑΣΕΓΕΣ. Πόσο βλάκας είσαι???? και που τα πουλάς αυτά!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜη ζατάς να σε μπινελικώσουν και οι 2038 για να καταλάβεις την μαλακία σου. Οι 38 φθάνουν. Στα χώνουμε και είμαστε πολλοί!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Εγώ το έχω διαπιστώσει ήδη ότι είστε πολλοί.
ΔιαγραφήΑπλά και πολλοί που είστε ...πάλι είστε λιγότεροι.
Σύντομα θα την καταλάβεις κι εσύ τη διαφορά.
το μακη βγαινει απο το ασημακη?η απο το λαμομακη?η απο το λουμακη?απο οπου κ να βγαινει ΑΚΟΥ ο πΣΑφ Κ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΑΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΖΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΠΟΤΕ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ Ο 3851 ΤΟΥ 2010 ΠΟΥ ΜΑΣ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙ ΩΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΜΕ Φ/Β ΑΥΤΑ ΠΟΝΗΡΕ.ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ Κ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφή