Στον εκσυγχρονισμό της εσωτερικής λειτουργίας του, έτσι ώστε να μπορέσει να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των συναλλασσόμενων μαζί του με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα, προχωράει, σύμφωνα με πληροφορίες του energypress, ο ΛΑΓΗΕ. Βασικό χαρακτηριστικό της νέας οργάνωσης του Λειτουργού θα είναι η δημιουργία μιας web πύλης, μέσω της οποίας οι χιλιάδες
«προμηθευτές» του ΛΑΓΗΕ, δηλαδή οι παραγωγοί ρεύματος από ΑΠΕ ή θερμικές μονάδες, θα μπορούν ανά πάσα στιγμή να παίρνουν απευθείας τις πληροφορίες που θέλουν σχετικά με την πορεία του λογαριασμού τους και εν γένει ό,τι χρειάζονται ως στοιχείο από τον Λειτουργό.
Η είσοδος του κάθε προμηθευτή θα γίνεται με τον προσωπικό του κωδικό με όλους τους κανόνες ασφάλειας, κι έτσι δεν θα υπάρχει ανάγκη για προσωπική ή τηλεφωνική επαφή με τους υπαλλήλους του ΛΑΓΗΕ παρά μόνον για ειδικά και εξειδικευμένα θέματα.
Στη δεύτερη φάση του προγράμματος εκσυγχρονισμού, όλα τα τιμολόγια των προμηθευτών θα είναι ηλεκτρονικά, γεγονός που θα περιορίσει κατά πολύ το φόρτο που δημιουργεί η διαχείριση των σημερινών έντυπων τιμολογίων. Πρέπει να σημειωθεί ότι οι 43 υπάλληλοι που έχει ο Λειτουργός, έχουν να διαχειριστούν και να διεκπεραιώσουν ένα τεράστιο όγκο τιμολογίων (φτάνουν τα 14.000 το μήνα), γεγονός που δημιουργεί μια επιπλέον δυσκολία, τόσο στον ίδιο τον ΛΑΓΗΕ όσο και στους συναλλασσόμενους μαζί του.
πηγη http://www.energypress.gr/news/Web-pylh-tha-moirazei-tis-plhrofories-toy-LAGHE
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιασε , πες τη γνωμη σου, τι περιμενεις;;
Ισως ολοι μαθουμε κατι ...
Οποια σχόλια ειναι υβριστικά θα κοβονται, όπως επίσης οσα σχόλια δεν συμβάλουν στην συζήτηση και ενημέρωση. Ευχαριστώ