Την λειτουργία ειδικής τηλεφωνικής γραμμής, 214-214-2000 ανακοίνωσε η
ΔΕΗ για τους πελάτες των εταιρειών Energa και Hellas Power που θα
ξεκινήσουν να τροφοδοτούνται από την ΔΕΗ. Οι καταναλωτές μπορούν ήδη να
τηλεφωνήσουν στην γραμμή αυτή για τυχόν απορίες ή ερωτήσεις.
Ειδικότερα, η ανακοίνωση της ΔΕΗ έχει ως εξής:
«Σε
συνέχεια της σημερινής ανακοίνωσης της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας
(ΡΑΕ) και του Διαχειριστή του Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας
(ΔΕΣΜΗΕ), με την οποία
γνωστοποιήθηκε η διαγραφή δύο συγκεκριμένων
εταιρειών προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας από το Μητρώο Συμμετεχόντων
της Αγοράς, η ΔΕΗ Α.Ε. ενημερώνει τους πελάτες των υπόψη εταιρειών για
τα ακόλουθα:
• Η ΔΕΗ, σύμφωνα με το ν. 4001/2011 άρθρο 57,
αναλαμβάνει από ώρα 00:01 της Τετάρτης 25/1/2012 την προμήθεια των
καταναλωτών αυτών με ηλεκτρική ενέργεια, ως Προμηθευτής Τελευταίου
Καταφυγίου.
• Οι καταναλωτές αυτοί θα συνεχίσουν να έχουν
αδιάλειπτη τροφοδότηση με ηλεκτρικό ρεύμα και δεν κινδυνεύουν με διακοπή
της ηλεκτροδότησης.
• Επίσης, δεν χρειάζεται να προβούν άμεσα σε οποιαδήποτε ενέργεια.
•
Σύμφωνα με τις προβλέψεις του ν.4001/2011, παρέχεται χρονικό διάστημα
μέχρι τρεις (3) μήνες, προκειμένου οι καταναλωτές αυτοί να επιλέξουν τον
Προμηθευτή της αρεσκείας τους, συμπεριλαμβανομένης και της ΔΕΗ, και να
προβούν σε σύναψη σχετικής σύμβασης.
• Για το παραπάνω διάστημα,
οι υπόψη καταναλωτές τιμολογούνται, όπως ορίζει ο νόμος, με τα
αντίστοιχα δημοσιευμένα τιμολόγια της ΔΕΗ.
Η ΔΕΗ, αντιλαμβανόμενη
την εύλογη ανησυχία των πιο πάνω καταναλωτών, για διευκόλυνσή τους και
πληρέστερη ενημέρωση, έχει ήδη θέσει σε λειτουργία την ειδική τηλεφωνική
γραμμή: 214-214-2000 (ώρες λειτουργίας Δευτέρα – Κυριακή, 08:00 –
20:00)»
πηγη energypress.gr 24-1-2012
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιασε , πες τη γνωμη σου, τι περιμενεις;;
Ισως ολοι μαθουμε κατι ...
Οποια σχόλια ειναι υβριστικά θα κοβονται, όπως επίσης οσα σχόλια δεν συμβάλουν στην συζήτηση και ενημέρωση. Ευχαριστώ